Thursday, December 31, 2009

Perhatian!!

Salam...

Sila amek perhatian to all readers..........

Sekiranya :

aku ada melakukan kesalahan atau apa saja yg mengguris atau menyakitkan ati secara aku sengaja ataupun tidak..... kepada....

1. Mak, tok, dan family (depa tak baca pon.. maybe boleh refer bila aku dah 'kembali' nanti)
2. Kamal Husni
3. Kawan-kawan (bagi yg mengaku kawan aku)
4. Musuh (kalau ada)
5. Jamil dan Na sekeluarga
6. Semua Orang yang penah ada hubungan denga aku..

AKU MINTAK MAAF!!!

Kalau taknak maafkan, terpulang la... aku faham, korang bukan Nabi nak ampunkan semua orang.. korang semua cuma manusia biasa (sama macam aku) tidak terlepas dari dendem kesumat......

tapi hari ini aku baik hati...

AKU MAAFKAN SEMUA
Termasuk anak Jamil & Na...... Tapi jgn ingat aku halalkan hutang dia tu ye. kalau taknak bayar it's ok, Allah maha adil.... Halalkan? Oh No.... Sila bayar!
--------------------

~Just Forgive & Forget~

Deal?

1 comment:

QASEH ALYN said...

bgus la tue maaf kn orang...alyn pn mntak maaf jgk ye...hehe..