Wednesday, December 16, 2009

I'll try my best..

Salam,

Dalam ketandusan idea, aku cuba mengarang.. bukan cobaan.. tapi semua ni kebenaran... tak lama lagi, tahun baru akan menjelma.. bak bulan purnama... wakakaka.. suda la... main banyak kan..

well, alhamdulillah... Allah kabulkan doa insan hina ini... nasib baik masih ada hati yg lembut di dalam keluarga 'pelak' itu bak kata bapaknya.. aku no komen.. tapi nak saja aku anto mesej "pakcik, tak elok panggil mcm tu kat anak sendiri.. itu doa namanya"
tapi bila aku pikir panjang, biaq jela.. anak dia kan.. bukan ada kena mengena dgn aku pun..ehehe.. yg penting aku dapat duit aku balik... cukup setakat itu...
maybe meluat dgn perangai anak dia yg sial tu kot.. tu yg bapak sendiri pun tak tahan..
Ya Allah, jauhkanlah aku dari perkara seumpama itu.....

--------------------------------------------
aku tak kisah kamu tak nak hulurkan bantuan tu...... aku betul-betul tak kisah.. and dari situ, senang untuk aku mengenal siapa 'kawan' dan siapa 'mawan'..jgn mare...

---------------------------------

aku sangat bersyukur dengan kehidupan aku sekarang. yes, aku akan cuba jadi yg paling terbaik.... untuk semua orang...ehehehe..

wink* wink*

No comments: