Tuesday, December 29, 2009

AmBank dividen 15%?

Salam..

Entry ke-3.... ada incoming call.. unknown number.. aku ingat abg sepupu aku call nak ajak p amek make up kat sg. chua.. rupanya seorang lelaki yg bernama Hafiz (aku meluat dgn nama ni) call aku.. katanya dari Am Bank nak citer pasal plan yg ambank sediakan......

into dia memang boleh buat aku teruja... plan ala-ala ASB.. lebih kurang mcm pelaburan.. setiap tahun ambank akan bagi 15% kepada penyimpan2nya.. sekiranya kita berdaftar dlm tempoh promosi ni..... bleh pecaya ke? kalau ASB baru 8% kan... nak je p amek duit ASB aku p lambak dalam AMBANK..hihihihi...

Hati-hati ye.. lani banyak sangat unknown number.. aritu katanya dari celcom.. nak bagi promosi insuran pekejadah ntah.. pastu dari travel agency kononnya aku pengguna kad kredit bertuah dapat melancong.. tapi kena beli privilage card mintak no kad kredit.. terus aku matikan tepon.. arini pasal simpanan lak... dunia lani mcm2 scam yg orang buat kan.. semata-mata untuk mendapatkan duit.... tak kurang jugak yg mandrem, or berpura-pura kasih untuk menghabiskan duit orang... dunia-dunia...

Macam mana la keadaan perot diorang kat akhirat nanti yang makan duit atau hak orang tanpa kerelaan atau lebih senang dari sumber yg haram ni............. aku tak penah halalkan walau sesen pon yg masuk ke perot dia n mak bapak dia....

kejam ke? ye, kejam..........

3 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

kite kene kejam ngan perkara camnie. ramai da yg buat keje jahat camnie. so , abaikan diorang. diorang buat sial ;)

Hazzy Ishak said...

tipu kiri tipu kanan

|Liyan| said...

ferk : tula.. aku kadang2 bosan layan jugak ape yg dia cakap..pastu agak bosan aku letak je tepon... ati kering...ekekekeke..

hazzy : atas bawah pon tipu sama saja...wakakak..