Tuesday, December 29, 2009

Ita jgn tipu aku okeh!

Salam.....
Aku baru selesai bekpes kat kedai En. Wan.. dah ada port baru.. so tak perlu la aku ke bangi lama nak makan nasik lemak sambal baekkkk punyaaa~~
Semalam aku tak makan.. sebab peneman setia aku makan setiap ari bernard n azmi takde... bernard lik kampung... seghawak nun.. azmi lak bz dgn lab baru.. mcm datuk ko punye bz...hihihi...

ita! aku terserempak dia kat kedai Cik Wan. dah lama tak nampak dia.. mau tak.. seminggu aku honeymoon dgn mata merah...ekekekeke...

asal aku jumpa dia je mesti aku tanya "bila nak ada baby niii??" ade ke plak dia cakap nak saing dgn aku... nak berbesan dgn aku la tu...hihihi.. mesti best kan berbesan dgn ko ita.. bleh la kita bergosip..hihihi..

yg aku tak percaya.. ita cakap :

ita : yani, ko jaga badan ke??
aku : kenapa, aku nmpak kurus ke??
ita : 'diam...'
aku : 'aku tak puas ati'.... ko cakap la, aku nampak kurus ke?????????
ita : nampak kurus je...
azmi : 'tiba-tiba mencelah' badan kurus.. pipi tembam.. cocok botox kot...
ita : a'ah mie.. cocok botox.. bek ko puji dia kurus.. kompom dia blanja ko makan nanti....

tapi aku sedar, itu bukan fantasi.. tapi realiti.. hohohohohoho..
ita, ko tak tipu aku kan??

No comments: