Wednesday, December 02, 2009

Potong??


Raya haji aritu.. meriah la jugak rumah aku ni... meriah sebab sibuk dgn persiapan kenduri.. bukan kenduri aku okeh! tapi kenduri kanak2 yang dah jadi anak teruna kot...hihih..
Tapi ramai jugak kawan2 kampung aku yg tak dijemput ke kenduri rumah aku anto mesej "Selamat Pengantin Baru" kat aku.. yelah.. khemah semua cukup kat depan rumah aku... ape daaa..... aku bukan taknak jemput.. tapi aku pon tak sempat nak meses hampa semua.. tunggu kenduri kawen aku lah yek.. bila??? biarlah rahsia itu menjadi rahsia Tuhan.. aku sendiri pun tak tau..

Penuh gila rumah aku... sampai ada tetamu aku tu takut nak masuk.. ingat ada apa la kan... padahal keta je yg banyak orangnya ramai dgn kanak-kanak rebina ja.... kepada tetamu tu, thanks kerana kamu sekeluarga melawat keluarga aku... semoga pertemuan itu akan menjadikan satu hubungan yang kekal abadi hingga ke akhir hayat kita...



Aku selitkan gambar aku masa aku ke Teipei, China.... Believe it or not??hihihi..
Bila nak jadi model ni???hohohoh....
Tunggu offer dari abg fani yeee..

No comments: