Monday, December 28, 2009

I'm Back!


Salam..
Long time no see...
best ke seminggu tak masuk opis? aceli aku baru baik dari sakit mata... ni pon masih ada sisa kemerahan pada mata.. tapi tak sakit dah.. maybe effact ubat kot... mcm kena tumbuk dah..wakakaka...

ingin aku nyatakan, pertama kali terkena jangkita sakit mata.. amatlah seksa sekali...huhuhuhu..plus demam lagi.. aku memang tak tahan lau demam.. lagi-lagi dok jauh dari famili... nasib baik aku sakit mata, amek mc teruih balik kampung la... 'ubat' aku di sana...hohoho...

---------------------------------

Yes, seperti yg diplan selama sebulan, aku awalnya akan balik pada 24/12/2009 malam.. sebab 25 tu kenduri classmate aku yg dulunya kami dipanggil 'geng 8'.. lawak lawak... tapi disebab kan aku dapat mc yang panjang, so aku bergegas lebih awal balik ke kampung..heheheh..
---------------------------------

25/12/2009 tu aku bergerak dari rumah farah (bestfren) untuk menuju ke Penang lew.. kebetulan farah pon nak p penang, so aku tumpang dia n transit di Gurun.. eheheh..
dari rumah farah, ke rumah kak shima yang buat kek tu untuk amek kek birthday aku dan farah.. kek beli sendiri je... huhuhuhu.. farah dah baleted birthday.. tapi aku up coming.. boleh la kan.. plz click hereuntuk ke blog kak shima
Ni la rupa kek tu.. cantek takkkk???? sila jawabbbbb!!hihihi..

------------------

lepas amek kek, aku terus bergegas ke gurun sebab dah ada orang bengang tunggu aku kat sana.. sowi.. sesat sket masa cari rumah k.shima..hehe..

-----------------

yes, masanya telah tiba.. aku sampai di penang dan tukar baju untuk p kenduri kawan aku tu.. dah rasa mcm kat bollywood dah.. masuk je dewan, rasa nak berjoget.. mak aiii... ramainya mami-mami jarum di sana... layan je la.. nasik briani secawann..
ni lah muka-muka baru kawan-kawan aku yg semuanya dah jadi setiausaha kesayangan..hihi..


::.Akmal(BF -Wani-Adik.::


::. Budak gemoQ & Wani.::



::. Perangai kami yang tak penah berubah dari dulu (gila camera) hohoho.::


::. ini bakal bapak budak.. bersama anak sumaiyah..debab betui budak ni.::


::. Ini la pengantinnya... anda teruja??.::
rugi sapa tak p... mcm kat mumbai..

::.ex-roommate.. adeh.. lama tak peluk dia.::


::.Ni.. heartmate..hehehe.::
------------

Selesai sudah majlis kawen-kawen.. aku gerak awal sebab farah tunggu aku kat Queensbay.. nak celebrate birthday la kunun...hihih...

pada Halizah dan Abdus Salam.. Semoga berkekalan sampai mati... berbahagia la... Amin..

-----------
Farah : kawan baik aku.. selalu gak gado.. tapi cepat juga kami baik.. baik kami sangat baik.. sekali tengok orang akan cakap kami lesbian.. tapi im not.. aku straight okehhh!! dia pon sama.. cuma kami telalu syg each other kot..wkakakakak..(jgn dia baca entry ni sudey)

Langsung tak selesa pakai baju kurung dok di celah-celah batu...

Thanks kepada Pakcik yg tak jemu menjadi teman pada waktu itu.. muka memang penat gila la tu.. keja tak benti.. pastu kena jadi pak supir lak...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Counting Day..........

May God Bless Us...

Perasaan cinta bermula dari kata. Perasaan suka
bermula dari telinga. Jadi, jikalau kita berhenti
menyukai seseorang yang kita suka umpama kita
membuang telinga kita. Tapi jika cuba menutup mata
cinta berbuah menjadi airmata. Setiap orang yang
hidup akan mengalami ini dalam hidup mereka.

6 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

happy burfday liyan!!!
may Allah bless u all da time ;)

|Liyan| said...

thanks darl..ko la paling awal wish untuk aku..hihihihi..

QASEH ALYN said...

wah...best la entry nie..syok je bce n nengok pic2 tue..hehe...windu kt my fwenz lak..hehe...

jap2, yani yg kawen tue yg duk langkawi tue ke??

|Liyan| said...

alin, ur fren asmah pon ada juin kenuri ni jugak....dia sorang ja budak kelas A...hehehe..

yg kawen tu dok penang la dear..yg langkawi tu ella kot...baru nak bertunang dengar kata..

Syima Zahari said...

Yanie...
Happy Birthday, ari nih kan besday..hehhe...happy2 selalu yer bersama org tersayang @ heartmate @ pak supir @ bakal bapa budak @ apa2 saja gelaran nyer...:-D..

|Liyan| said...

thanks kak.....ni yg cyg kat kak shima ni....hehehehe...