Monday, December 07, 2009

Hukum Tuhan....

Salam....

blog ni lebih kepada luahan hati kan? ntah la.. aku seronok plak menaip apa yg ada dalam hati dari bercerita face to face dgn sesapa sahaja..... kecuali my best friend farah n nad, and my cousin, gemoq n kak nor senget (sometimes), n kamal usually... walaupun kadang2 tak semua problem aku cerita pada semua mereka yg tertulis di atas, tapi byk yg aku kongsi dgn depa ni.. thanks for being by my side... cewahh~

neway, untuk ketika n waktu ini, aku cuma harap he's refund my money as soon as possible.... tapi setiap kali aku buka cimb clicks, aku hampa sangat... bertapa jahilnya manusia akhir zaman ini... aku doa Allah beri pertunjuk kepada mereka dan petunjuk kepada aku juga.. amin.....

--------------------------

semalam gile r tak leh tido... sedar-sedar dah pukul 6 pagi... ntah kenapa aku fikir sal benda-benda yg mustahil semalam.. dah sampai seru agaknya... eheheh.. try nak pikir menda lain, benda yg sama juga timbul kat kepala batu aku ni...... dah sekian lama aku tak terpikir pasal menda tu.......

------------------------

aku tak faham keadaan aku sepanjang weekend ni.... asyik hujan je... tengok maggi dlm pinggan pon boleh hujan.. bukan sedih.. tapi hati pedih mengenangkan sialan tu... mak dia pon sama.. sori, tak tahan dah ni.... susah cakap dgn orang tak sekolah kan..

-----------------------


No comments: