Wednesday, December 30, 2009

Kadang-kala indah...

Salam..

Thanks kepada kawan-kawan yg ingat my birthday.... cukup la sekadar hampa semua ingat birthday aku.. itu bermaksud hampa masih care pasal aku.. tak gitu? eheheh.. thanks a lot...

Di saat bos aku keje luar, sempat la aku mengelamun..... terkenang n tiba-tiba lak tersedih... aceli family aku akan wish my birthday aku esok.. aku pon tak faham.. aku ada dua hari birthday.. 30 & 31 disember..... dalam ic aku memang tertulis 871230... tapi bagi family, aku dilahirkan 31 dis 87.. ntah la.. aku pon tak faham... heheheh..

Dulu di saat arwah ayah masih ada, langsung tak pernah takdak kek untuk birthday aku... yes, sangat seronok bila menjadi anak kesayangan kan.... tambahan pula aku sebagai anak tunggal dulu hingga sekarang... ada yg indah & ada yg tak indah.. indah sebab aku nak apa semua dapat.. tak indah sebab nak berkongsi cerita dgn sesorang yg bernama kakak or abg or adik kandung.... tiba-tiba rindu.. al-fatihah...
------------------------

Alangkah indahnya kalau :

..Ada orang bagi aku hadiah yg aku tak penah expect langsung...

hihi.. berangan kan.. kalau la aku leh jadi cinderella... nak je aku panggil pari-pari tu..

*ting*

tiba-tiba ada orang call nak anto barang...

nanti aku update....


daa...

1 comment: