Wednesday, December 30, 2009

Update... Touching plak~

im back....

Setelah kekenyagan melahap cheese kek blueberry (aduhhhh.. sedap bangat), aku kembali ke meja pengarang untuk mengarang apa yg ada di benak dan sanubari ini.......

Tadi aku cakap masa aku tengah menulis entry sebelumnya, ada incoming call.. unknown number.. bukan dari mereka yg nak menipu duit aku, tapi dari sesorang yg dipertanggungjawabkan utk sampaikan sesuatu....

Sebenarnya entry tadi nak meluahkan perasaan... takde pon orang bagi kek kat aku... hihi.. tiba-tiba *gedebuk* sampai sebuah kereta waja berwarna silver no plat ***6767.... ala-ala no keta aku.. eheheh.. aku menunggu dgn sabar.. menda apa la kak ni nak bagi aku.... pastu tada~~~ sekotak yg berisi kek berada di tangan aku............

Dalam kepala aku cuma ada kamal husni.. mesti dia punya kerja la ni.... then dgn anugerah keramahan yg Tuhan bagi kat aku, aku tanya Kak Fiza.... sebenarnya Kak Fiza ni kawan Kak Shima pembuat kek setia untuk aku ketika ini... Kak Fiza ni klik Kak Shima dari Puchong, tak jauh dari Bangi tempat aku keja...

Yang boleh aku tau kak syima terlibat, kak fiza dah bongkarkan rahsia kamal husni n kak syima.. terus aku call kak syima... eheheheh.. thanks kak n my beloved darl.... love love love.. memang pandai menyimpan rahsia noooooooo....hehehehe..

Dahla nak order kek buat suara mafia.. kan kak syima kan...hihihihi..

gambar? nanti aku upload.. kek tu sangat sedap.. kaler lak puteh je.. sebab kaler kesukaan datuk kamal husni kan...

keknya tak nampak sebab ediblenye beso dari kek... tapi kek tu sedap.. tak tipu r....
----------------------------------

Tiba-tiba ati ni touching lak.... best kan dapat kek dari orang yg kita syg. yang penting surprise... itu orang kedua yg beli kek untuk birthday aku selain arwah ayah... kamal husni.. nama orang yg sgt sygkan aku...


selebihnya, terpulang kepada pemikiran hampa semua okeh...

*kek tu sempat melihat Nuclear Malaysia juz for a while..*


*Thanks for reading* Juz for sharing keseronokkan yg ada di hati... plz jgn dengki okeh... hohohoho..


4 comments:

Hazzy Ishak said...

takkan makan sorang ja kot...meh sikit!!


dah declare ka wey.tak habaq mai pun...

|Liyan| said...

makan sorang apa.. satu opis makan.. hihihi.. tak sempat nak tapau kat hang sebab kek tu kicik aja...

*dah declare.. nak kawen dah...wakakak..tapi tak tau bila...shiot je kan..

Syima Zahari said...

wah..dah sampai la yer burung helang tu...kalau kamal baca entry nih maunya..tidoq dakap laptop seminggu..ekekekeke

|Liyan| said...

kak, burung helang tu baek punya... org anto merpati, dia anto helang...cengeiii...hihihi..