Tuesday, December 29, 2009

2009 history..

Salam..

Apa yg aku dapat sepanjang 2009? perlu ke aku karang satu per satu untuk tatapan korang semua? maybe perlu n maybe tak perlu.. sebab sesetengah manusia suka ketawa berdekah-dekah melihat kesedihan orang lain..... kenapa ye? kerna ada neraka dan syurga.. itu saja jawapan yg tepat,padat dan cepat.

Sungguh tak sangka, 2009 adalah tahun yg paling menyakitkan mental aku. menyesal? of cause sangat menyesal... tapi takpe, aku akan simpan semua tu sebagai dendam kesumat... teruk kan? apa boleh buat.. aku cuma manusia biasa.. yes, aku memang pendendam.. so, dun make trouble okeh??

-------------------


2009, aku harap hg tak mai lagi dlm hidup aku lepas hang p buat selamanya...
2009, aku harap anak cucu hang takkan datang lagi dlm hidup aku lepas ni...
2009, lupakanlah aku.. biarkan aku bahagia dgn dia...... dia yg aku bertemu ketika bersama kamu 2009..
2009, aku tak membenci kamu, aku cuma benci 2-3 orang saja dalam dunia ni sepanjang aku besama mu 2009..
2009, 9 memang nombor kegemaran aku.. tapi.. 9 itu terlibat dgn 2009.. so tak gemar dah lepas ni...
---------------------
2010.. aku nak bercinta sepuas-puasnya!!

nota kaki: nak ikut pa p Medan boley??? nak ikut jugak!!!!!!!

cinta, lahirnya tanpa dipinta, wujudnya terkadang sukar diduga.. hadirnya membawa seribu makna.. Bagi insan yg tahu menghargainya........

~Ya Allah, jagalah cintaku ini.. agar ia tetap dijalan yang Engkau redhai~

2 comments:

Hazzy Ishak said...

cewahhhhh....
k_ _ _ _ lah cinta baru hang...

|Liyan| said...

hihihih....camna terkantoi ni..