Wednesday, December 09, 2009

Happy Birthday..




Actually late upload... well.. this cake aku dapat idea becoz dia minat MU okeh.. same like me... MU jugak.. sebab abg angkat aku main dgn club tu jugak dulu... tapi la ni dah pindah ke real madrit...ops~ jgn marah.. sila tutup telinga!!

Ini kali pertama... tak penah aku susah payah buat delivery kat orang yang penah aku bersama sebelum ni... nasib la kan..huhuhu.. dari bangi, post ke kedah.......

sebenarnya aku mintak tolong kak shima yang memang buat bisnes kek2 ni... thanks kak... kek ni sangat cumil.. mcm kak shima jugak.. so lepasni boleh la sapa yang ada bf area alor star buat delivery birthday kek ya.... click saja pada nama kak shima yang kaler hijau tu... nanti sampai la ke blog dia...eheheh..

well, maybe aku akan lukakan hati orang-orang yang tak bersalah... tapi wat can i do... aku tak mampu nak menolak ketentuan ni... aku tak mampu nak menolak yang hati ni sudah mula sygkan dia........ thanks mak, abg sham.... eheheh.. kredit nama depa sket..
~aku sygkan family aku~

4 comments:

QASEH ALYN said...

wahhhh!...cntik nyer kek tue...hehee..oder ane tue yani??..hehe...

aik...husni tue cm name mr.hubby kite jer...knl tak pcheq??...hehehe

btw..hppey beday!...

Anonymous said...

kak yani...mn tempah kek cm ni..?brape hrga?

|Liyan| said...

heheh..ni mesti hampa dua orang nk bagi kat boyfren kan... order kat blogger jugak...click kat nama dia yg kaler hijau tu..nanti sampai la ke blog dia..harga rahsia...hihihihi...

|Liyan| said...

alyn c3ni : ni bukan husni.. ni kamal husni...ehehehe...lain kan??jgn isau, org yg berlainan..ekekekeke..