Thursday, December 17, 2009

Streessss ke cik kak?

Salam,

Hari ni tak tau naper tiba2 terasa rajin n nak buat blogwalking..... banyak betul blog yang diupdate dgn title "terima nikahnya".... betul la... sekarang ni kan bulan 12.. bulan 12 terkenal dengan musim mengawan...hohoho.. and birthday aku pon bulan 12 jugak... cant wait to celebrate with him... sekali kan la dgn new year...
--------------------------
back to our topic.. sape cik kak yg dimaksudkan? cik kak tu aku la.. terasa hampir nak migrain... kenapa ye.. muka pon tak dapat nak senyum.. tengok kalendar, esok 18 disember 2009 bersamaan 1 muharam 1431 hijrah.. my expactation date to be mrs. norzeeyani bt. rohazi... but alhamdulillah, Allah masih sygkan aku... dan selamatkan aku dari seorang lelaki yang tak bertanggungjawab....
--------------------------
Dalam masa yg sama, sekarang Air Asia tengah buat promotion sempena akhir tahun.. murahnye... kalau la dapat p honeymoon dgn Datuk K... alangkah indahnya dunia ini... tapi semua tu entah bila......
--------------------------

mak... nak nangis.. help meeee!!!!!
------------------

terdetik di hati nak buat perancangan... tapi risau kalau-kalau semua tu hanya angan-angan mat jenin saja.... dan akhirnya sia-sia lagi.....
-------------------
aku perlukan pengubat hati.. untuk teruskan hari-hari yg indah ini tanpa gangguan benda seumpama ini............

******************

~The End~

Cerpen By :
Budak mereng suda~

2 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

ko da kawin ke?
=p

|Liyan| said...

blum lagi lar...huhuhu..lau dah kawen mesti dah ada pict kawen aku kat sini...wakakkaka..