Monday, January 04, 2010

Mandi-Manda lagi...

Salam tahun baru.. masih tak terlambat n kelihatan tahun ini masih baru bagi aku.. dan masih banyak masa untuk aku perbaiki segalanya demi kebaikan kita bersama..... 'kita'?

Well... last weekend, masa aku di habiskan dengan encek Kamal dan sepupu sepapat aku... enjoy!
Disebabkan mencari program yg tidak memerlukan cost yg banyak, kami decide untuk p Sungai Pasong (tak tau betui ke tak nama sungai dia camni). tak jauh dari sungai congkak jgn pandang belakang. tapi sungai ni landai dan seronok jugak la kalau nak menghanyutkan diri.. tak dalam sangat n kurang risiko lemas... try la p.. seronok.. mcm2 ada di malaysia...

Kami hanya berlima termasuk budak kecik tuuuu.. yg suka amek gambaq tuu... yg cute cam rabbit tu...
tada~
Kalau ada nak amek budak ni buat model iklan bleh la...... hihihihihi.. sangat suka pada camera..

Gambar ni dalam perjalanan nak ke Jalan Duta.. menghantar Encek Kamal untuk pulang..
Sabaq jelah nabil merap nak nek bas jugak... kalau ikut ati nak je aku bawak nabil naik bus tu.. hehehe.. (statement terselindung)

~Sungai Story~


Demikian lah sudah.. gambar camera women hanya ada satu je.. tapi takpa.. gambar anak dia banyak.. harap dia puas hati.. wakakakakak....
Ni hadiah birthday or hadiah bebai?hihihih..
.....Thank You.....

::..The Best Picture Award..::
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


End

3 comments:

Hazzy Ishak said...

ececehhhh...wey, kak reen pun pegi sg tu gak tau...tak jumpa ka!hehe

comel gila si nabil tu.second pic paling best. rasa cam nak cium.

|Liyan| said...

tak jumpa lak.. sebab aku dok ujung sekali..tapi kalau aku hanyutkan diri maybe jumpa kak reen.. ehehehe...

nabil tu memang tak leh buat apa.. lau cium nanti kena gigi rabbit dia lak...

mukasurat17 said...

syok nye mereka dan keluarga mereka...
hehe