Tuesday, January 26, 2010

Boleh tak jgn pakai mag bos?

Salam and gud morning...

Spoil mood betol.. dah la bangun lambat arini.. sakit kepala aku.. adeh..... datang pagi-pagi ada sipolan ada di dalam bilik bos sambil memegang secawan mug yg berisi air.. sempoi tak?bercakap dengan pengarah sambil minum air.. kalau tolong buatkan air untuk bos aku skali takpe gak.... yang lebih sempoi, mug tu mug pengarah! adoi..mesti bos dah nampak.. aritu bos dah sound jgn letak merata mug tu nanti orang pakai.. aku dah letak dalam kabinet atas.. aku ingat tempat tu dah cukup rahsia.. tapi pandai je dia selongkar..... suka ati makcik dia kan?aku tak tau dia ni jenis apa.. sembang bum bang bum bang.. tapi bab mug-mug ni suka blasah mug orang... aku tak kisah sangat bab bantai mug orang.. tapi, kalau dia pakai, apabila dia sudah minum, dia akan rendam mug tu dalam singki kat pantry... dia ingat baju kot nak rendam-rendam....... kalau dia basuh, it's ok never mind la kannnn... pastu sapa yg basuh?aku?mintak maap!aku takkan basuh walaupun smpai berkulat.... makcik clearner yg selalu menjadi pembasuhnya.. kadang-kadang sampai 2-3 mug dlm sinki tu dia punya.....

geram laaaaa.. adoi.. mesti kena sound lagi japgi... tapi sebelum aku sound, mcm mana aku nak bercakap dgn sipolan ni secara berhemah ye untuk mengelakkan dia mengulangi perbuatan itu.... sejak dia masuk sini.. mug bersepah-sepah.. dia minum pastu kat mana dia duduk, kat situ la dia tinggal mug or cawan tersebut.. kalau dia punya takpa!ni orang lain punya.... masing-masing bawak sendiri untuk kegunaan sendiri... tapi dia pakai tak basuh... adokkkk...gerammm...



# EEEeee.. camne nak sorok mug bos ye?

2 comments:

Hazzy Ishak said...

buh dalam laci hang la...

ni msti bawa perangai dari umah ni, men hentam ikut sedap ja...

hehe

|Liyan| said...

tak leh jugak... sebab kadang2 bos nak guna mug tapi aku takdak kat bilik.. nanti dia kena slongkaq bilik aku lak...huhuhuhu..aku dah letak dlm kabinet atas dah..alasan dia "sy memang suka rendam"...apa punya olang..