Wednesday, January 13, 2010

Menulis untuk melepas geram!!

Salam,
Morning.....

Aku tengah counting time nak ke Celcom center dan melangsaikan hutang yg sudah tertunggak termasuklah hutang si bangsat tu... takpe lah.. biarkan luncai terjun bersama labu-labunya..... apa bleh buat.. segalanya bermula darimana asuhan.. tak hairan lah kenapa dia jadi macam tu.. mak dia pon boleh cakap aku macam-macam..lagi-lagi la anaknya kan...

"Ya Allah... aku redha walau dlm derita sekalipun.. semunya atas kehendak-Mu.. Hanya Engkau Maha Adil.. Sesungguhnya aku insan teranaiya....."

--------------------

Tidur bertemankan hujan lebat... best tido lepas penat meredah hujan diwaktu malam.. tak caya try la buat.. mesti tido tak bangun2.. apa yg aku bayangkan semalam semuanya ketakutan.. ee.. takut sangat.. aku harap ada orang dapat gantikan tempat tok kalau tok dah takda nanti.. kalau tak.. aku bleh kena sakit jiwa, maybe...... jumpa di Tanjung Rambutan okeh!
--------------------
tok cakap :

"kalau tok ada sayap, dah lama tok terbang p sana"

tu la yg tok cakap sebab dengar aku hujan macam kanak-kanak ribena..
nanti kalau tok dah takda, sapa nak cakap camtu kat aku lagi untuk tenangkan aku...

ok, stop! sebelum hujan datang lagi....

_____________

Nota Kaki : itulah penangan orang yg kita syg.... bleh tenangkan walau dlm apa keadaan sekalipun..


4 comments:

Hazzy Ishak said...

hujan pulak dahhhh
aku dah tak ada tok yg paling aku syg...huhuhuuuuuu
kalau la tok aku masih ada...

Mohd Ahmad Ferk said...

sape si bangsat tu liyan?

|Liyan| said...

hazzy : tok takde, tapi a very good fren kan ada..ekekekek..

ferk : kalau la hang kenal, mesti aku dah bgtau n ajak hang p belasah dia...geramnyaaa......huhuhuhu

deus X machina said...

if nak belasah ajak la sekali ek
erk888

erk888.blogspot.com