Thursday, January 07, 2010

Luar biasakah perasaan ini?

Salam... kedengaran ramai rakan seperjuangan akan berkahwin dan bertunang.. tapi aku plak yg rasak sesak dalam dada.. kenapa? traffic jamn kah? tensi kah? Entahla.. aku pun tidak pasti...

Harini bukan blogwalking.. tapi facebook walking.. seronok kan tengoh the big day kawan-kawan... lagi-lagi yg ada gambo aku sekali tetempek.. hihihi...

Tiba-tiba terfikir.. bila aku akan alaminya.. luar biasakah perasaan ini? tidak.. itu normal kan untuk orang yg berfitrah.. yeah! aku ada fitrah tersebot.. bila? mungkin lambat lagi.. lambat ke? takde la lambat sangat... kenapa? im not ready yet... tapi kalau aku dah ready, aku yg akan propose dia..ups!~ bukan senang nak menjadi seorang pengantin, seorang isteri dan seorang ibu.. aku taknak dikatakan berkahwin kerana 'tut' saja.. sedangkan, hal rumah tangga aku tak reti.. yg reti 'kemas bilik tido' je.. no no no.. aku tak nak mcm tu.. feel seorang isteri takdak la lau cam tu kan!!..hohoho..pulun! ye aku memang pulun. so what?!

----------------------------

statement miang : aku akan berkahwin tak lama lagi... dengan siapa? hahahah!~

p/s : sila abaikan statement di atas ye.. :D

-------

5 comments:

Hazzy Ishak said...

statement macam tu mana boleh abaikan..hehe

Gurlish said...

Hahahhaha..... insyaallah one day kita akan rasa gak perasaan sedemikian. AMIN......

|Liyan| said...

haz : hahah...tolong abaikan okehhh....

yat : insyaAllah.... semoga yat akan jemput aku makan kenuri nanti....hiihihihihih..

QASEH ALYN said...

ala..biar la kt dorang..jgn terikut2...

tak ready jgn nk bt ready k...
(faham kah?)...

lieya orange M.I. said...

...lawa ar blog ni...=D

...blogwalking here...=p