Tuesday, January 19, 2010

Mencintaimu itu....

Salam...

Tiba-tiba mood jiwang aku jadi 'on'.. ntah la.. aku tak kesah hampa nak komen ke tak... "hampa mesti piley(pilih)"..hehe..

Aku cuba mengarang sebab itu adalah hobi aku... yes, aku harap aku boleh jadi pengarang novel tak lama lagi.. tengok je lah nanti.. arghh.. mak jenin betoi..

Sejarah aku, bila dh lepas mesti la kita panggilnya sebagai sejarah kan? tapi bila terbaca buku "Don't Be Sad" aku rasa sangat meninggalkan kesan yg mendalam.. sebelum ni aku baca buku-buku tazkirah or buku teks susah nak melekat dlm kepala... tapi kali ni, buku tu menjadi buku febret aku stakat ni... kalau nak pinjam boleyy! aku tak kedekut!hehehe..

Alhamdulillah, aku dikurniakan sebuah family yg amat memahami (walaupun kadang2 family seolah musuh sendiri disebabkan hasutan syaitonnnnn!) dan seseorang yg Dia berikan kepadaku sebagai penyejuk hati.. walaupun hubungan kami baru 3 bulan 4 minggu, tapi ia cukup untuk membuatkan aku rasa amat berbeza dgn orang selainnya...

Pengenalan yg diatur family, aku dah serik nak cari sendiri.. sebab yg aku cari semuanya expired! faham tak maksud expired? dah, aku tak berminat nak bercakap pasal orang itu... biarlah orang nak kata aku dan dia masih baru lagi.. kentut pun masih wangi dan bau cam resberry merah.. aku tak kisah! setiap hubungan pasti ada dugaan.. aku berdoa supaya hati aku dibimbing dgn sifat yg tidak suka gelakkan kejatuhan orang...

Dia, kawan kepada abg aku.. abg yg lain bapak dan lain mak.. tapi aku anggap dia sbg seorang yg abg yg aku boleh share hal pakwe makwe dgn dia.. cool kah? boleh laa... dari apa yg aku tau, dia memang ada follow up pasal aku since aku study kat poli lagi... (abg aku cakap okeh!).. patut la abg aku asyik suro aku singgah tempat keja dia... sebab ada orang nak husha aku!chait! perasan la aku ni...hahahah.. then bila aku dah beli keter, abg aku sibuk je suro tukar rim kaler puteh... rupanya dia punya akai.. sebab dia memang suka kaler puteh okeh...

Dipendekkan cerita, aku sangat-sangat 31n74 dia.. kerna? entahlah.. tak dapat aku nak describe one by one.... sedap mata memandang, tenang hati melihat, sejuk telinga mendengar... cukup lah... his taken!

Kalau aku over, mintak maaf sebab enterprem pakwe sendiri.. tapi nak buat mcm mana.. aku menulis di blog aku.. bukan di blog hang okeh!hahahah...

p/s : aku dah taknak orang lain dah!! plzz!!!!!! aku nak dia je... :p

7 comments:

Hazzy Ishak said...

amboi2 dah gatai dah...agagagaga

Gurlish said...

Liyan..... si sengal...... hahahahaha.....

Syamilia said...

mujoq kak mimi dh ada pujaan hati, kalo tidak xkira taken ka not taken ka kak mimi rampas...haha

Anonymous said...

kak yen..encem bakal soami..bile knduri kak yen niii..??

|Liyan| said...

hazzy : mcm la hang tak gatai... aku nengok makin gatai dah lani.. kan kan kan.. hihihihi..

yat : aku makin sengal la yat sejak tak pekena kepak ayam sama2 dgn hang ni...hihihi

kak mimi : aip bakal bini orang.. jgn dok husha line lebih2... repot kat abg mimi kot..hohoho..

alin : alar.. kenduri tak mo lagi la... tak puas jadi kanak2 lagi nii....hohoh..

QASEH ALYN said...

ha...bila nk langsungkan??...hehe

|Liyan| said...

alin (second) terpaksa letak second sebab ada 2 orang alin..ehehe.. langsung on planning... wait n waiting k..hahahh..