Wednesday, January 06, 2010

Idea kontang!

Salam...

Aku bosan la melapuk kat opis mcm ni.. petang nanti ada meeting.. tensiii! itu yang paling aku tak sukaa..... tapi apa boleh buat.. aku terpaksa bekerja untuk mencari sesuap nasik.. malu la nak mintak duit kat mak.. tebal kulit muka aku!

Apa aku perlu buat untuk mengelakkan daripada berlaku kebosanan?
--------------------------------


Nape korang suka kanak-kanak?
ada yg cakap, kecik-kecik ramai orang suka..
bila besar ramai lak orang menyampah...
heheheh..

Sebenarnya, kanak-kanak ni adalah pengubat kesedihan...
Sesetengah orang jadikan kanak-kanak tempat melepas geram.....
salah tu....
Dan ganjaran kepada ibu bapa yg membahagiakan anak perempuannya adalah sangat besar sekali.......

Bertapa tingginya darjat perempuan di sisi agama... tapi kenapa gadis/wanita/perempuan selalu dikhianati?

~tepuk dada tanya selera~


p/s : mesti korang bosan tengok pict budak-budak ni kan??lau bosan jgn tengok k.. aku tak bosan sebab tu aku post..eheheh..


No comments: