Wednesday, October 14, 2009

Tembam ke tembun??

Fuh... baru balik dari melahap nasi lemak neng di bangi.. aku memang ketagih gila dgn nasik dia... apa dia letak eyy?? itu rahsia resipi dia la kan...hehehe..

tengah aku riak mengunyah.. Bob a.k.a yusri a.k.a tok penghulu masa kursus induksi aku muncul... dengan muka ganasnya dia cakap..."yanie, tudia pipi hang tembamnya" sambil tangan dia tarik pipi dia sendiri.... so aku cakap "shut up you~" huhuhuhu... betul ke apa yg dia cakap tu?? ke sebab aku kurus then dia terasa jeles... wakakaka..

pastu dia datang makan belakang aku... dia cakap "tembam la hang.. lepas induksi terus menghilang... bukan tembam dah... tapi tembun" kureng btui bob... huhuhuhuh..

aku bertekad tak mau p makan nasik lagi start rini...hihihi.. tapi aku rasa aku da kurus la... sebab levis aku yg asalnya aku tak bleh pakai sebelum posa aritu, kini sudah boleh n mudah dipakai...hihihihih.. so? apa kata survey????

ni aku tunjukkan gambo bob yg sehat tu...
macam orang terbang daaaa.....

maybe ati aku sedikit tenang sekarang kot... eheheh.. sebab tu makan lalu walaupun selalu makan tak abis...heeee....



2 comments:

Hazzy Ishak said...

aku rasa dia nak tegur diri sendiri tu...kui2

|Liyan| said...

weh...mcm mana rasaku dan rasamu sama ja..wakaaka..