Monday, October 19, 2009

Sungai Congkak - Jangan Pandang Belakang...

Well... ahad lepas, semalam la kot kan (cepat betui aku update).. ingin saja aku nyatakan pada satu dunia life aku sekarang yg penuh dgn warna warni kehidupan... ehehe.. tak salah kan.. jgn tanam sifat hasat dengki dalam hati.. nanti hati busuk... letak perfume pon takde makna lagi...

Aku p rumah sepupu aku la cam biasa every weekend... cuma last week je tak p sebab ada dating.. dating ke? so tiba-tiba minah senget (k.nor) ajak p sg. congkak.... aku lau ajak bejalan.. memang mau sangat laaaaaa.......hihihihihi.. so ikuti rentetan keseronokkan kami bercanda di dlm sungai yg cetek itu ye.........

*harini phone di ofis aku tak de line.. so sempat la aku update blog...hohoho.. tanpa telefon siapa la aku disini..wakakaka*

sebenarnya banyak lagi picture yg aku amek.. tapi maybe tidak sesuai untuk tontonan umum kan..hihihi.. so biala menjadi rahsia hidupku..hohohoho...

No comments: