Tuesday, October 20, 2009

Exam

Morning.... Esok exam la plak... kat hotel mana ntah.. malam ni baru nak explore dgn gemoq n kak nor.. (bleh ke?) hihihihi..

aku terlupa yg exam aku bulan 10.... nasib la ada orang tolong ingatkan...hihihi..sapa agak2 yg tolong ingatkan tu??huuu... arini baru aku kalut call library tanya sal buku.. baca la kunun..tapi mak aiii... tebal..aku ni bukan ulat buku sangat..ulat keyboard ye la kot...heheh..tapi esok bleh open book. so aku kena rajinkan diri untuk buat tagging la kan...

"bos, jgn kacau tau arini"..hihihihi.....

sebenarnya, aku salah isi borang exam... sepatutnya aku kena amek part B & C.. tapi aku isi part B je... reda je la... part C next year maybe on april kot.... so, takde la banyak benda yg aku nak kena ingat di saat2 terakhir kan.. ada juga la kebaikannya... kebaikan saja.. nak sedapkan ati sendiri..ehehe...

so, aku nak buat2 rajin tagging buku ni... mampu ke nak ingat?? tebaLLLL..

3 comments:

Hazzy Ishak said...

hotel adamson kan?
eazy pun exam kat situ gak...

|Liyan| said...

uit..dia pon esok gak ke?mesti kena 1 dewan dgn aku...sebab dia amek 1 paper je kan..

Mohd Ahmad Ferk said...

exam pekeliling eh?
huhu!
ala..tayah baca la..
tgk orang sebelah da la..
;)