Thursday, October 22, 2009

Aku tidak sesat lagi...


Gud Morning... mengantuk lagi la arini... ari-ari mengantuk kan..hihihi.. sebab aku ni bukan jenis yg suka bangun pagi2.. tapi dgn umo yg makin tua ni, kena blajar bangun pagi.. kan nanti nak menguruskan rumah tangga nanti..wakkakak..

Semalam aku p exam.. mcm hampa semua tau la kan.. tapi aku tak confiden la leh lulus..eheheh.. bleh ke camtu? dah la aku jawab cepat abis..pastu pensel tak bawak, rubber tak bawak, yg aku bawak buku PKPA n Pen biru je...hihihi.. bukan aku malas k... aku tak tau lak exam tu OMR paper.. and one more, aku ni bengap sebab tak bertanya pada yg sudah berpengalaman a.k.a hazzy ishak..hihihi.. lagipun memang tu la kekurangan aku untuk semalam.. preparation yg paling hampeh sepanjang aku menhadapi exam... takpa, next time make sure struggle okeh!!

btw, bila dah p exam untuk jawatan yg sama, mesti la aku berjumpa dgn kaum kerabat segala PA kan... and sudah semestinya aku jumpa member2 poli dulu... miss u all tau... tapi tak sempat jumpa lama sebab aku amek 1 paper jew... heheh... tunggu Ali kawen la baru jumpa semula ye... next krismas tau... jgn aku lupa sudey..

Bagi mengelakkan kesuntukan masa (preparation untuk jalan jem n sesat), aku ke rumah sepupu aku di ampang.. p kros kros kat sana... so that, dekat la sket untuk aku ke Adamson Hotel tu... Nasib baik la ada pertolongan encek-encek polis yg amat bersungguh-sungguh memberikan petua kepada aku untuk sampai ke hotel tersebut tanpa kesesatan..hahaha... thanks kepada Cik Nor, En. Nasir & En. Zaidi.. hhihihihi..

Ni pic budak sakit perot semalam.. cian dia.. hahah.. mak dia pon tak sanggup untuk membauuu... hihihih..



ni tunggu gemoQ punya pasai.... so, terpaksa la tahan hidung... hihih


No comments: