Wednesday, October 14, 2009

Don't Judge A Book By It's Cover

Gud Morning.... Morning lagi... semua entry ada morning... aku ni mai keja pagi-pagi berblog je kot...huuu... blum ada mood nak memulakan kerja... hari-hari takde mood ke skrg? tak juga... tgh amek mood la ni...hihihihi..

skema je tajuk karangan aku pada ari ni kan.... ntah la apa yg aku nak kupaskan tajuk-tajuk di atas... terasa nak tukar link sepintaliyan to something else... tapi lantakla.....bia jela orang nak membaca dan menilai....

yes, pada luarannya aku memang happy n cergas... tapi dalaman aku sebenarnya tak semeriah tu pun.. sebab? maybe respect, hidden, or apa2 je la kan.... aku memang sorang susah nak cakap "tak boleh", "taknak", "tak"... bukan sebab aku tak tegas.. tapi maybe aku perlu menyusun ayat yang lebih indah bagi mengelakkan ada ati yg terluka or mengatakan aku ni 'kurang ajar'... itu saja... aku taknak lukakan ati orang yg tak pernah melukai aku.. lain la mcm si jantan bangsat tu kan... itu lain kes.. org mcm tu tak layak nak dapat penghormatan dari sesapa pon...

ye, ati ni terusik bila dikatakan aku ni senang dipijak-pijak... tak, aku tak biarkan orang pijak aku. maybe rasa respect aku buat orang pandang aku senang dipijak-pijak.. nak pijak?? pijak la..huuuu... tapi bila aku tak suka, hanya tindakan aku saja yg menunjukkan segalanya.. bukan dari kata-kata... bukan menipu. tapi kadang-kadang kata-kata mudah disalah tafsirkan... maybe bagi aku cara tu dah lembut.. tapi orang lain rasa kasar n sakit ati.. betul?

_____________________________

tapi bila hati ni sudah suka.... lepak depan KLCC sampai 2-3 pagi pon tak pa kot....


"Excuse me sir.. how many stories this building?"

haaa... jawab kamal jgn tak jawab...



"tahun bila Nabi Muhammad wafat??"

ngeeeeee.......



masa ni aku rasa mcm tinggal di oversea je... kiri kanan mat saleh, mak arap, pak arab....shopping kalah pompuan tuuu.....
*luv diz pict...senyum seindah suria..yg membawa cahaya..senyum lah dari hati...duniamu bersemi*

2 comments:

Hazzy Ishak said...

tapi hang tetap pemenang no 1 bershoppinggg....
wewiiitttttt

|Liyan| said...

weiii..aku da insap...hihihihihi...