Friday, October 09, 2009

Bila aku dah mencik~

salam jumaat... jgn lupa p sembahyang jumaat ye pacar-pacar sekalian..... aku suka... ehehehe...

tajuk aku arini.. ntah la apa kena mengena dgn kehidupan seharian untuk hari ni... skrg aku mula bencikan sesorang... actually bukan sorang... buruknya perangai aku ni.. benci kan orang... bukan tu yg mak and tok aku didik dari dulu.. tapi kenapa aku tak ikot apa yg depa dah ajar n didik aku?? berdosa kan? derhaka kan? mak, tok, ayah... ampunnnnnn~~

Actuallu, untuk perkongsian bersama, anak-anak bukan belajar melalui perkataan ibu bapa mereka. tapi melalui perbuatan yg di pamerkan... kalau kita taknak anak-anak menipu, kita jgn menipu mereka.... apasal aku cakap sal anak lak ni???? belum kawen maa... masih solo.. but available kah daku?? huuuu... no status..

bila aku bencik... jgn mesej aku kecuali pasal duit aku okeh! simple and mudah difahami... bleh tak jgn cakap banyak? belajaq guna bahasa orang islam k... jgn guna bahasa mcm kafirun....


tengkiuk!!!!

2 comments:

Hazzy Ishak said...

ada kaitan dengan tuttttttt ka?

|Liyan| said...

ni berkaitan dgn semua orang.. tapi dah diadun menjadi satu..wakakakak..