Tuesday, October 06, 2009

Heppy-nye-lah-sekarang-ni-New Fecelift

Ups~ jgn ada yg mare okeh!.. aritu ingat nak invisible kan rumah ni... tapi busan jugak kan... yelah, banyak ruangan sosial yg dh di blocking skrg ni.... lau blog pon di blocking jugak, apa aku nak buat??huhuhuh....

let's check apa aku buat seminggu sebelum raya, masa cuti hari raya n last week di Ampang rumah sepupu sepusat aku......

Rumah kazen-Bukit Tinjau-Mid Vell
~Nabila Danisha~


~Nabil Danish~



~Model MNG kids~


on the hari raya...(dah basi tapi nak update jugak)
~Angah~


~Along~


~Adik~


~Mak Teh and Anak menakan sekalian~

~ini la tuan punya darah daging aku..mak aku...~


aku mcm biasa, akan menjadi orang terakhir akan mandi.... biasa la.. kena beratur mcm jalan kat kL je.... tapi aku sudah biasa dgn keadaan mcm ni.. starting aku tingkatan 5 orang dah tak bagi aku mandi awal.. nanti orang belakang tensen....
ni la muka yg aku sempat snap sementara menunggu turn mandi...hihih.. orang dah berbaju raya tapi aku stil dalam kain batik...


Beraya di Rumah Fitriah~Farah & Fitriah~


~Dia Cantek, Saya Comot~


Loving Couple 1


~Loving Couple 2~


~no caption~


hahaha.. biarkan... raya ke-5, tak abis lagi berjalan... ke sungai petani pulak.. kenduri classmate aku... dah kawen dah budak ni...huhuhuhu... cantik jugak baju dia.. laki dia pon hensem.. sesuai dan sepadan bangat..... aku doakan semoga hubungan mereka kekal sampai ke akhir nyawa... amin...

~ini bukan pengantin ok~



~ini baru pengantin~


~terpamer wajah keceriaan~


~candid kah ini?~


~sedang amek berkat~


~kawan seangkatan~

berakhir sudah perjalanan bersama mida n zati ke rumah shima.. selamat sudah beliau berkahwin dgn seorang yg sudah pasti dapat memberikan 1001 sinar kebahgian di dalam diri beliau.........

masih ada lagi gambar yg perlu di pamerkan....
1 week after raya..... aku ke ampang lagi, tempat aku bila hari minggu.....
minggu ni ada open house di IPD Ampang... bleh la aku menggedix sket dgn kak sepupu aku yg cumil tu kan...ahhahah.. let's dance together~~

~dah lama tak amek gambaQ sendiri..perasannnn~~muka sedang bencikan sesorang~


~aku makin slim... i likeeee~



~sungguh cumil mereka ini~
ups~sila seypak kaki saya...hohoho...jgn marah~~

~macho tak saya??~


~Mak Ndak, K. cik n bella~

~anak sedara aku ni memang suka camera.... ada ja dia nganga lau amek gambo...~
~sila vote untuk saya!!~~

Semalaman yg seronok... di tambah plak dgn additional meeting with... siapa? orang gila ke??
ye.. sapa yg nak kat aku adalah orang gila... ahahahah...

*aku akan buktikan org yg hidup dgn aku itu adalah orang gila..gilakan aku.. hatinya ikhlas menerima aku seadanya*

keesokkannya....

Nabil~ jum ikot chaQ n acik p karoke!!!!!!
hahah.. macho tak?? anak sedara dgn mak sedara boleh kamceng tuuuu.... siap mintak pacakkan rambut dia....huuuu..

pesanan chaQ: Nabil besaQ nanti jgn jadi playboy tau... nanti chaQ kutey keluaQ isi...hahah..

Hanya kami ber3, tapi tetap seronok...wink* wink*...
~dah lama tak amek gambaQ sendiri~
hahahah



~geram aku budak niii...mcm nak kutey ja rasa~~K. cik cumil~hehehe~

berakhir sudah muka baru aku.. dah lama tak update kan... rasa mood dah down semenjak dua menjak ni... tapi sekarang bangkit kembali... why?? tak perlu la aku mantion di sini wat's going on in my life.... agak porak peranda seketika... tapi dgn kekuatan yg ada, im wake up n never give up... life must go on...

thanks for all supporter.. perlu ke aku mantion nama diorang?? tak perlu la.... ehehehe.. bukan ada orang kenal pon kan...

thanks for those yg selalu asking me "dah solat belum??"

im waiting without heart....

really wanna knoe the hidden defination....








No comments: