Thursday, October 08, 2009

Aku Jatuh cinta lagi.......

Sungguh... tiada yg mustahil untuk jatuh cinta berulang kali....... aku tak pasti ini semua satu fantasi atau realiti... tapi aku tetap akan mengorat 'perkara' yg aku cintai itu sehingga aku dapat....

Jangan jeles.... blueks~~

hahah... aku selalu terpana dan terkesima takala terpandang bodynya yg seksi, puteh melepak n kasutnya yg besar itu menampakkan ia amat hebat dan ganteng sekali...

Ya Allah bantulah aku untuk mendapatkannya... aku amat meminatinya... adakah dia juga mempunya perasaan yg sama seperti aku??? berikan aku jawapan dan petanda Ya Allah...

atau aku hanya mampu berangan dan menangis di sebalik guri...hihihi...

aku akan dapatkannya suatu hari nanti.... dan aku harap aku tak lupa diri sekiranya aku dapat memilikinya suatu hari nanti.......

...


..


.

tadaaa~~~~


::mintak maaf tuan kereta::
~kereta idaman~

"mak... kalau i beli caldina, bulan2 kita share bayar boley ka??"


nota kaki : biar papa asalkan bergaya okeh!!!


2 comments:

Hazzy Ishak said...

kopak duit mak lu wey...haha

|Liyan| said...

weyy.. cuma aku saja yg ada untuk abiskan duit mak aku tau..wakakaka..