Tuesday, October 13, 2009

Semalaman ku tak lena...

Gud Morning... amat mengantuk hari ni.. tapi aku still cool walaupun datang opis terlewat sket...hihihi... well, aku sedia menjadi temanmu sekiranya aku diperlukan... aku takkan menolak kerna hati selalu berbisik yg indah aje bahh..... heheh.. teringin nak post pic tersebut, tapi risau ada yg sabotaj... kat dunia ni kita susah nak kenal hati budi orang rite?? biarla semua tu sebagai koleksi peribadi aku sj... (sebenarnya bateri camera kong)


____________________________________

macam mana ye aku nak berkawen dlm keadaan aku sedang menanggung hutang seorang lelaki bangsat? bukan senang aku nak gunakan perkataan bangsat itu.. tapi bila aku dipanggil anak haram, anjing n segala maki hamun, aku rasa aku pon tak teragak nak bagi satu panggilan yg amat sesuai kpdnya... betul tak? bedosanya aku... ampunkan aku tuhan.. aku cuma manusia yg selalu melakukan khilaf... walau pd hakikatnya manusia telah dilantik sbg khalifah di dunia ni, namun ramai yg tak mampu menggalas gelaran itu.... berat ke? ye, terasa berat kepada manusia seperti aku... masih bukan pada jalan-Mu... pimpinlah aku tuhan.. aku sangat mau berada dijalan-Mu itu...

___________________________________

aku rasa tak meriah pulak kan kalau takde pic yg tertempek kat sini kan.... tempek je la.. nak sabotaja ke apa ke lantak p hang la manusia...

aku malas nak describe panjang... korang tafsir jela apa yg patut sal pictures di bawah ini ye.....

mai tengok pakcik kupas durian.... durian ni durian fresh tau.. aku p kutip kat dusun..best...



naik segala urat saraf tuuuu....




pandai dia posing...cukup mau dgn camera budak ni..hihihi



mcm anak bapak da....



kecik2 dah pandai hug anak dara orang ye....



_____________________________________________

pic di atas semua diambil di banting sempadan klang rumah family angkat kamal kot... betul ke?? tapi memang best la ini punya family... rasa mau pigi lagi maaa... tunggu kamal bawak la ey... hihihi......

2 comments:

Hazzy Ishak said...

lepas ni p sana bawak "title" baru ar...hehe

wey, tak bawak balik durian sikit pun no....

|Liyan| said...

uit?agak2 hang title apa tu weyyyy zimbakweyyy...wakakakak...

sebenarnya aku dah lahap semua durian tu... sebab tu aku bawak lik kerepek je kat hang...hohohoho..