Monday, July 26, 2010

Suami Boroi Petanda Bahagia!

Lelaki yang sudah berkawin memang senang di kenalpasti. tapi berhati-hati kerna ayat mereka lebih power daripada lelaki bujang.. ehehehehehe..
Lelaki berpotensi boroi selepas kawen. tapi korang jgn silap bahawa pompuan takkan terpikat pada lelaki boroi ye.. banyak faktor yang menyebabkan lelaki boroi selepas kahwin.

1. Makan sedap di rumah sebab isteri masak. kebanyakkan lelaki berkahwin disebabkan  mereka nak makan di rumah. cuba tengok kebanyakkan lelaki bujang banyak perot yang leper je. sebab kalau nak makan kena keluar. kalau ada bini, anytime boleh jerit suro bini masakkan atau makanan sedia ada di atas meja.

2. Selepas berkahwin, lelaki jarang melakukan aktiviti yang boleh mengeluarkan peluh kecuali aktiviti sex. dan hanya aktiviti sex shj menjadi medium utama pembakaran lemak. adi lemak dari pemakanan mereka akan mula berkumpul di perut. Lama-kelamaan perut mereka akan mula membuncit atau dalam istilah lain. Terdapat 2 jenis lelaki boroi, pertama lelaki dengan berat badan yang bertambah, bertambah gemuk dan berperut buncit, manakala jenis kedua di mana lelaki itu akan bertambah berat badannya tetapi masih lagi kurus cuma bahagian perut sahaja membuncit.

Walaupun saintifik tidak dapat menjawab bahawa lelaki yang boroi tanda mereka bahagia hidup berumah tangga, tetapi melalui kajian ianya terjawab dengan mudah.. Hampir 92% lelaki berkahwin akan boroi setelah 2 tahun dan ke atas tempoh perkahwinan. Malah statistik penceraian juga melaporkan hampir 89% kes penceraian berlaku kepada suami yang slim dan masih tampan.

Berbanding kadar penceraian yang melibatkan suami boroi hanya sekadar 19% kes penceraian. Mungkin anda terperanjat sekarang namun itulah hakikatnya. Jadi beruntunglah kepada mereka yang mempunyai suami boroi. Dan menurut kajian lagi, lelaki boroi lebih penyayang dan berfikiran jauh dan lebih mementingkan hidup berumah tangga.

3. Faktor hubungan sex adalah salah satu penyebab sesorang lelaki itu berperut muncit. Air mani isteri yang mengalir masuk melalui zakar semasa proses hubungan kelamin akan membuatkan perubahan hormon dalaman dan sekali gus akan mudah membuatkan mereka buncit. Semua lelaki tidak dapat lari dari permasalahan ini. Faktor ini juga menyebabkan zakar lelaki yang berkahwin akan lebih mengembang dan besar berbanding lelaki bujang.. Namun jika aktiviti seks tidak dilakukan dalam waktu tempoh yang lama buat seseorang lelaki yang pernah berkahwin, perut mereka akan kembali kendur manakala zakar pula akan mula mengecut malah kulit zakar akan mengering. Ini banyak berlaku kepada lelaki yang telah bercerai, mereka yang telah lama menduda ataupun mereka yang sudah lama tidak melakukan hubungan seks bersama pasangan.

 aku taknak laki aku boroi sampai macam ni.. tolong jaga perut ye syg..hihih..

3 comments:

nurayunni said...

hehe..
bhgianyer..

Aty Fared said...

hahaha.. tertarik ngan statement no 3 tu...
coz i selalu pesan tunang i tuk jage badan lepas kawen.. jangan makan bende bukan2.. n jangan terus tidor lepas makan... kene kasi maintain...keji kan i..huhu...
tapi rupenyer .. ade perkare yang tak ley dielakkan...!!! yang tu...eerr.. memamng tak ley nak wat aper lar kalau dah kawen nanti...~ngeeee

|Liyan| said...

ayuni : jgn lupa bela suami sampai boroi ye nanti...

ati : tu la sapal..hihihi.. boroi jgn cm ibu mengandung dah la...hihi