Thursday, July 08, 2010

Photographer

Salam...

*aku terkejot kenapa window new post ni puteh semacam je*
ok, cool balik.....

Perkara ni dah terpendam sehinggakan aku tak boleh tido semalam.. dekat pukul 3 pagi.. pastu siap mimpi2 cassilas gol keeper spain kena belasah dengan germany sampai berdarah hidung...

Alkisahnya begini. sebelum ni aku dah book photog yg agak tesohor untuk jadi my OP. pakejnya memang mahal berbaloi dengan kualiti yang di berikan (I Think so). dan aku secara rakus telah membayar RM500 sebagai depositnya. aku tak kisah kerna pada awalnya majlis di jangka di adakan secara pakat. tapi sekarang plan sudah bertukar. kenduri akan di adakan menggunakan khidmat katering. costnya sangat lah jauh dari cost kenduri secara pakat.

Bila di tanya balance untuk di bayar kepada photographer tu, mula la biru mata hitamku... almost 2k... aku bukan ada datuk. aku cuma orang biasa. bila dipikirkan buat apa aku nak buat custom book. nanti anak sedara aku asyik belek album tu hancur jugak. aku jugak yg nak nangis. betul? so aku decide nak amek sticky album. custom album nanti boleh buat pada masa akan datang. pun mahal jugak dan aku rasa tak sepadan dengan status aku yang cuma personal assistant cabuk ni. so aku decide nak cancel je dari hire photog tu. tapi aku risau yg deposit tu akan dapat balik atau tidak. aku cuba nak tarik rm500 tu kepada photoshoot honeymoon aku di langkawi. only sticky album kena tambah lagi rm200. mak ai.. aku rasa give up sama sekali. buat apa aku nak buang duit kat situ sedangkan duit sangatlah berguna buat ketika ini.

 Tapi mungkin ke aku boleh dapat duit rm500 tu... adoiyai..... tensen ni.....

3 comments:

Hazzy Ishak said...

malam ni hang jampi guna khidmat paul the optopus.hehe.

aku rasa rugi la sebab duit dah bayar. kalau cancel, burn ar duit tu nanti.huhu

|Liyan| said...

tu la.. dia kata nak call aku nanti.. maybe boleh slowtalk lagi.. aku ajak chatting tak mau..huhuhu..

journey of a lady said...

suke yg on left sbb clearly nmpak nama pengantin ngeee