Wednesday, July 07, 2010

Bab Kewangan akan menjadi bab yang sensitif ketika ini..



Salam...

Semalam, dugaan mendatang lagi. perkara biasa. bila discuss something about money, akan jadi taufan melanda. gunung berapi akan cepat meledak. hahaha.. aku tak tau kenapa sangat sensitif about money money and money.......... rasa nak jual apa yang ada supaya majlis dapat merjalan dgn very smooth sekali....... tapi biasa la. selera besar tapi bajet ciput.

Pada dasarnya kita akan seronok tengok orang kahwin. tapi masalah dalaman orang tak tahu kan? sebelum decide nak kahwin, kebalkan diri dengan dugaan2 yang kadang2 tak masuk akal pon nak fight......... tapi aku sayang dia. semalam je bertengkar. hari ni dah senyum-senyum balik.

Semua orang yang akan berkahwin akan ada masalah yang sama ke?

**Aku suka hantaran duit yang di buat macam ni. tak payah nak kelebek bunga bagai. simple je kan. tapi bunga dia sangat hot! aku takkan guna bunga hidup camtu. ehehehe..

2 comments:

Hazzy Ishak said...

kalau letak duit macam tu, aku sambar dulu...haha

farahfatihah said...

tebalnya duit kat dulang tu huhuhu