Monday, February 22, 2010

Belangkas pon nak dating gak.... kasi la chance...

Salam...

Aceli, valentine day dah seminggu pon berlalu.. tapi aku baru nak bercakap tentang hari tersebut.. secara kebetulan pulak valentine day sama dengan cuti raya cina.. so ramai la orang buat kenduri mengawan waktu tu.. ramai la jugak event kawen dan bertunang kawan-kawan aku ni... tahniah la aku ucapkan.. rugi tak sempat nak snap pic sebab masa aku sampai tu dah agak lewat.. pengantin pon sibuk dgn OP (official photographer)... so kepada korang-korang yg nak p kenuri kawan2, p la awai sket.. lau lewat nanti pengantin nak beromentik amek gambo lak kan... nak kacau pon tak sampai ati..nanti OP tarik muka lak...hihihih....

Abis ja kenuri, aku ajak 'pakcik' aku p kola perlis port baek utk berdating la kunun di bawah terik matahari..hohohoh..tapi bukan niat nak 'dating sakan' pon.. dating biasa-biasa je.. disebabkan aku nampak jagung bakaq tepi jalan, aku mengelupur suro 'pakcik' benti keta..hohohohoho...

kejam? tak lah.. aku tak menggelupur pon.... sambil mkn2 di atas batu, rupanya ada belangkas di tepi batu sedang bercenkerama.. yelah.. belangkas pon nak hari kekasih jugak......kan?

Secara otometik, pakcik aku jadi pengskodeng.. dan aku menjadi mamarazinya... nak tgk muka orang tengah skodeng?
.
.
.
.
.














;
sap kok lu~

muka cover line...ekekekek..


mamarazi..boleh?


ups~jgn mrh..depa tak buat apa pon..cuma tengah dating di hari valentine....huhuhuhu...


nota kaki : nokomen

3 comments:

Hazzy Ishak said...

woi baguih punya skodeng...

Mohd Ahmad Ferk said...

eh..
rapat semacam ko ngan pakcik ko..
ade ape2 ke?
hehehe!

|Liyan| said...

Alamak ferk.. pakcik aku tu bukan pakcik kandung...waakakakak..pakcik aku tu laki aku la....eheheheheh..