Tuesday, February 09, 2010

Sepat's Wedding & KLIA View

Salam.....

Aku telah bertukar link dan aku mintak maaf kerna ada antara hampa semua tak dapat nak jejaki aku selama 3 ari lepas......... maklumlah.. ada orang tengah gilakan aku.. hihihihi..

------------------------

Last weekend, aku follow pakcik aku ke kenduri kawen kawan dia.. dan zaim (kawan pakcik) turut jadi pengekoq setia kami berdua sambil menceriakan suasana di dlm kereta dan menjadi pak supir sementara.. eheheheheh...

Tema majlis kenduri sepat biru+puteh.. look so sweet sampai pakcik aku dah mula jatuh ati pada kaler biru tu.... tapi kepada bride to be yg masih tercari-cari tema yg bersesuaian, bleh la pertimbangkan kaler ni... baby blue+white polos....ehehehe..

Rentetan perjalanan kami ke Muar bermula agak lewat.. dan sampai ke rumah kenduri jugak agak lewat.. tak sempat nak tengok 'renjis-renjis'.. apa bleh buat.. kesesatan melanda lagi..

::..The Journey Begin.::


::.Zaim~Makcik~Pakcik.::


::.Selamat Pengantin Baru.::

sepat sangat komited semasa menjadi pengantin... tahniah sepat!



::.Amek berkat.....kn cyg?.::

::.Dua orang jejaka perasan.::
Selepas balik dari Muar, terus ke KLIA sebab si zaim nak bertemu dgn buat hati yg nak ke Switzerland..jauhnyeeeeee......... nama awek dia Lisa okeh!!!
Sementara tunggu si zaim berdating di saat terakhir sementara menunggu aweknya berlepas, aku dan pakcik pun mulakan hobby yg tak pernah pudar di dlm hati....eheheheh...

------------------------------------

boringkan kalau entry takde pic? so sini aku sertakan pic untuk ubatkan boring hampa semua.. dan aku tak paksa untuk hampa tengok.. tengok la kalau suka.. tapi jgn jatuh cinta sudah k.. eheheheh.....


i lebiu!

Nota kaki: feel like wonderful couple.........heheheh..masuk lif tekan sendiri okeh!!

persoalan : jambu kan pakcik aku ni.....hihihi

Blogger Templates


3 comments:

Hazzy Ishak said...

muka zaim so familiar...

|Liyan| said...

uik?hg biaq betik?hihihi..

pak long said...

salam buat tuan umah...
amboi cunnya pic ...