Monday, February 01, 2010

Aku sentap hari ni!!

Assalamualaikum & Selamat pagi syg....

aku sangat sentap time ni.. tadi dlm mulut aku mcm terasa ja chese kek sedang mencair di dlm mulut...tapi alangkah malang sekali.. sedang stim aku potong kek tu, di dlmnya adalah sponge kek! ohhhhhhhh tidakkkkkkkk.... sudah la kempunan kan chese kek.. nasib baik kat bangi ni takdak batu belah batu bertangkup.. kalau tak dah lama aku p terjun dalam batu tu... huhuhu.. frustnye...

Disebabkan kak kat opis ni tengok muka aku cam orang tak cukup makan, dia pun offer kat aku...

kak gee : yani teringin nak makan chese kek ke?

aku : a'ah.. tu yg order tu....huhuhuhu.. tengah frust ni..

kak gee : takpa, minggu depan order lain.. yani order nanti kak gee bayar kan...

aku : betoi ke kak gee???

kak gee : betoi la.....heheheh..


kalau kak gee tak blanja pon, aku mesti akan order lagi sekali.. kepada orang yg sama walaupun tak yakin.. tapi mungkin dia tersalah dengaq kot.. yelah, dia pon tak perfect mcm aku kan.. so aku maafkan.. eheheheh..

*aku kempunan chesse kek.. nasib baik takdak baby dalam perot ni... lau tak meleleh la ayaq liuq dia bila dah lahir nanti.... ekekekekekekek...


5 comments:

NUR AFIQAH BINTI ABU BAKAR said...

;-)

tiba2 teras nak mkn chese cake..

pastu tiba2 rasa nk ade baby..hehe

|Liyan| said...

uik? nak ada baby kena cari bapak baby dulu la.....eheheheh..

Hazzy Ishak said...

tu gunanya chef hazzy kat umah...hoho

|Liyan| said...

chef hazzy dah ada org booking...huhuhu

deus X machina said...

cett
ingat sentap psl ape
erk888