Thursday, February 11, 2010

Harap tak silap lagi kali ni.....

Salam....

Sebenarnya aku memang dah kempunan sangat dgn cheese kek.. aritu pakcik mai sini cakap nak makan cheese kek sama-sama kan?? mana janji manismu haa?? takpa.. no worry.. tak sempat kan.. ke sana ke mari dlm keadaan yg sgt rushing.. so i understood..hehehe.. tapi kalau saya mati kempunan camne? mesti kamu akan menyesalkan... huhuhuhu..

masih ingat dgn entry lepas yg aku sentap tu??hihih.. in kombinasinya okeh....

Yes.. hari ni aku repead order from abg yg sama..


Gambar A : Ni order pertama.. yang sponge kek topping blueberry...



Gambar B : Ini order kedua juga topping with Blueberry.. aku order Blueberry Cheese Kek.. ni tak potong lagi so tak tau apa isi dalamnya..... aku rasa ni betul punya kot...hihihi... naluri beb!

^Nak order kat Kak Shima jauh la plak...huhuhu

^Tapi order dgn abg ni pon okeh.. sedap kek yg wife dia buat.. cuma aritu maybe miss communication sket kan.. so it's ok never mind...


* sikap saya tak ubat macam orang mengandung.. tapi mustahil ke orang yg tak mengandung utk mengidam? tak leh ke?salah ke??

2 comments:

Hazzy Ishak said...

alamak silap post comment ....

bahagian aku jgn lupa...hiks

deus X machina said...

meh ckittt ah
erk88