Monday, February 22, 2010

Bella is 1

Salam..


Cuti hari minggu haritu aku ke Ampang lagi.. ada birthday celebration anak buat aku yg kiut miut tu.. yes, aku cuma berkurung di dlm bilik setelah kawan-kawan sepupu aku iaitu para polis yg majoritinya berstatus bujang mula berpusu-pusu masuk ke rumah.... adakah aku perasan? yes! aku sangat perasan... bukan apa, aku ni kan pemalu sket.. lagipun demi menjaga hati orang tersyg, aku tahankan nafsu galak aku tu....ekekekekek...

Kek bella cuam sempat beli yg ready made.. dah la tak sodap.. hihihi..tengok luar cantik je.. sepupu aku pon satu.. last minit baru nak gitau nak suro aku cari home made cake maker.. mana sempat deeee... trima jelah kek yg ready made dan tak sedap tu...ekekekekeke.. thanks to kak shima yg sudi menolong daku... kak shima la bagi contact number home made cake maker kat area KL ni.. tapi disebabkan lasti minit, so tak dapat la kan....... welk welk..

Aku cuma sempat snap gambar birthday girl yg kiut miut tu.. malangnya mukanya agak bebal.. maybe dia lapaq kot.. nak potong kek pon takdak mood.. lain2 gambaq tak sempat sebab aku jadi cinderella.. cuma di dapoq okeh sambil menjamu selera.. aku tak takot gemoq!


Aceli dah berminggu gak aku tak melepak disitu.. sejak depa pindah, ni second time.. first time aku p dgn 'pakcik' aku.. bukan apa.. saja nak melayan perasaan dirumah sambil buat apa yg boleh mengumbirakan ati aku ni.. tapi sekrang notebook aku dah lingkup.. virus terlalu berlambak.. so, hobi editting tak dapat dijalankan dgn jayanya..

nota kaki : nak mintak staf kat sini formatkan laptop aku.. nak mintak dia backup skali 'hasil kerja' aku tu.. tapi daku khuatir nanti dia tengok gambo2 gue... adeh.. malu la kan....... anto kedai mahei lak..

1 comment:

Hazzy Ishak said...

tak dapek den nak nolongnye...