Friday, February 05, 2010

Sayang.. sabar itu separuh daripada iman..

Salam...

Semalam blog ni telah dikunjungi oleh sesorang yg tak sedar diri.. ntah dia cuci kaki atau tak masuk rumah orang.....

Dan, dia telah menghantar mesej yg amat-amat mengaibkan aku pada mak sedara aku..... alangkah terkejutnya aku.. walaupun aku dah lama menjangkakan perkara seperti itu akan berlaku kerana dia penah ugut aku akan aibkan aku sekiranya mak bapak dia tau yg dia berhutang dgn aku puluhan ribu...
********

Persoalannya : motif apa lu cari blog gua? lu jgn mimpi gua akan balik pada lu walaupun lu umpan gua utk byr duit gua sekiranya gua balik pada lu.. mulut lu cukup jamban! cukup utk buat gua benci lu SAMPAI MATI! gua tak pernah berminat nak menulis pasal lu pun! kesian sangat pada lu.. dan tolong la tebal muka... hutang lu pun bapak lu yg bayar! makan lu pun gua yg tanggung dulu... sedar lah.. jgn jadi 'Melayu Mudah Lupa'.. berterima kasih tak pernah langsung.....
-------------------------

Cukup, kalau ikutkan hati, nak saja aku luahkan segalanya.. biarkan dia fitnah, biarkan dia cakap pusing dan tipu family dia.. yg aku tau, Allah maha mengetahui......
Aku perlu bersabar... sabar itu separuh daripada iman....
-------------------------

Aku dikatakan maki mak dia dan keturunan dia dalam blog dan seluruh dunia tau.... hahah.. kelakar kan? kalau dia maki mak dia memang penah dan mak dia maki aku.. tapi aku maki mak dia takdak plak.. biarlah.. kesian sangat pada dia yg ehem-ehem tu......

sila cek entry ini , ini, dan, ini

ataupun korang bleh refer terus kepada label.. klik sini, sini dan sini

korang cari ada ke anjing, babi, but*h, and so on perkataan maki yg ada dlm entry yg berkaitan tu?????? bodoh kot.. buta huruf memang mcm tu.. atau itu satu helah utk buat family aku kesiankan dia? heh!

korang cari lah sendiri dimana aku dikatakan maki mak dia..... aku tak pernah maki dia dan mak dia.. cuma mak dia dan dia saja yg maki aku........ aku berdiam kerna aku dihalang oleh keluarga.. yes, keluarga aku bukan berlatar belakangkan seperti itu....
------------------------

  • atau hatinya berdarah tengok bahagiakan kekasih hati? heh!
  • atau sebab aku mintak duit kot sebab tu dia maki-maki.. geram punya pasai...
  • lastly, gua malas nak amek pot pasal lu! buang masa gua pikir pasal org yg useless sangat!
::End::






3 comments:

Hazzy Ishak said...

perhhh berapi api!!

Mohd Ahmad Ferk said...

memang comey pakcik ko..
ko kawin je la ngan pakcik ko..
;)

|Liyan| said...

nak tawen la niiiiii...tapi tak tau bila..ehehehe..