Wednesday, February 03, 2010

.Horrorrr Dream.

Salam...

Last nite, aku tidoq awai.. eceli dah 2 malam aku ngantok awai... tak tau la pasai pa... tapi 'pakcik' akan call dalam pukul 11... then terjaga.. pastu dah bis sembang-sembang tak leh tidoq, pastu lagi aku bebai kat dia..padan muka!

Semalam aku mimpi.. mimpi arwah nek (nenek)... ish, bukan mimpi indah dah tu..... aku mimpi dia nak bagi sumthing kat aku.. huhuhuhu.. padahal orang tu dah arwah lama dah... hopefully, dia mai tengok aku semalam.. no hidden meaning or double meaning..hopefully not..... aku sempat dengar ayat 'jampi' yg aku sendiri tak faham dan dalam mimpi tu dalam keadaan mata aku terpejam... blum sempat 'jampi' tu effect, aku terus tersedaq+peluh+menggigil..tapi aku tak ingat aku sempat cakap "astaghfirllah" atau tak..... tapi pastu aku pejam balik, lena sampai kul 7 pagi.. eheheheh....
-----------

Ada petanda ke?or mainan syaitan...?

6 comments:

Hazzy Ishak said...

hmmm
maybe ada makna, maybe tak..

|Liyan| said...

jgn aku jadi bomoh dah la..huhuhu

deus X machina said...

haaaaaaaaaaa
ade la tu
erk888

Anonymous said...

kak yen...tag kat azlina ni ke..???ke azlina lain...??hihiiii..kalo kt azlina ni, tk pandai la cm ne nk wat tag niii...

|Liyan| said...

ye..saya tag anda..sila buat okeh...

Anonymous said...

hihiii...sy ditag...okeh, sy buat ye..