Thursday, February 18, 2010

Rindu berputik lagi dijantung pisang dan jantung hati....lalalalal..

Salam...

Yes! im back daripada kampung sambil membazirkan cuti aku selama dua hari... dua hari itu adalah di dalam bus sepenuhnya... bus plak cam taik... adeh.. sangat neraka rasa bila naik bus takde aircond and seat tak leh turun..tegak je cam tokong... tapi disebabkan niat nak balik utk berjumpa dgn si sayang2 sekalian, aku tabah dan reda... ekekekekek...

Walaupun dgn keadaan kedah yg kemarau sampai ikan di dalam sungai pun timboi, aku rasa puas ati. pada asalnya nak juin rombongan meminang.. disebabkan bus buruk lagi busuk yg aku naik tu buat loqlaq, so tak dapat dipenuhi hajat tersebot.. tapi aku masih sempat kluar dgn dia..

Selasa, ke queensbay penang... hajat nak ke batu feringi.. tapi tak kesampaian lagi kerna aku dan dia terlalu leka bershopping.. memang hantu shopping okeh... kununnya window shopping je.. tapi?? tak semua yg tau istilah window shopping pada aku...eheheheh...

Lelaki dan pink kaler? sangat manis kan? hohohoho.. i like! no picture for today...

insyaAllah esok ada picture mat skodeng sedang skodeng 'kontraktor' buat 'projek' di tepi pantai...

Note : rindunya pada mereka dan dia........ maggi saya sudah kembang!