Wednesday, August 04, 2010

You Are Beautiful..

Salam....

No entry bout B2B buat masa skrg kerna progress tidaklah terlalu berjalan kerna aku sangatlah rileks tentang segala persiapan. semuanya diserahkan kepada keluarga kecuali benda2 yang kecik2 je aku buat.

Sejak bis study, aku dah lama tak jadi penagih drama korea. sebab laptop aku tak leh nak running cd since virus jadah melekat. tapi baru-baru ni, housemate aku bawak balik dvd drama korea. mula tu aku pandang sebelah mata je. tiba2 aritu masa aku nak sidai kain, aku terlayan kejap citer tu. tu pun episod yang dah tengah. so weekend lepas aku tinggal sorang. apa lagi, khatam balik dari awal episod. sampaikan aku tak leh nak bangun mandi pon. syg nak tinggal drama tu. even aku nak p solat pon kena pause dulu n sambung balik. memang tak makan n tak lapar langsung. mesej dgn si tunang? sepatah dua saja.. ahaha.. sori ye..

Aku memang ada sikap yang buruk bila aku mula tengok cerita kegemaran n baca novel kegemaran. memang aku tak leh buat keje lain la termasuk mandi n makan..hahaha..

Drama U'r Beautiful ni memang tengah hot kat download site sekarang. try guna pakcik google mesti dia ranking kat atas. dan aku mula angau dengan hero dia...... sampaikan aku jadikan sebagai wallpaper desktop aku..hihih..


ni muka dia semasa mie nam rate tahap kesukaan 







sambil di tepuknya montot pig+rabbit yang dia buat utk mie nam.......
Aku taknak citer sinopsis dia di sini. tapi  yang aku tau citer ni memang best!! meleleh air mata dan boleh buatkan korang gelak berdekah-dekah jugak.... sesekali nak rasa jadi seperti heroinnya Go Mie Nam yang di di kiss and di peluk oleh Oppa Teak Hyung.. lalalalalala...

Di sini aku sertakan gambar yang boleh membuatkan seseorang lebih teruja nak cari cerita ni..ehehehe.. beli DVD lagi bagus daripada tengok di tv...ehehehe.

kenapa aku suka Teak Hyung dlm citer ni? sebab watak dia kasar,caring, ego sket, klakar, tegas, cumil n leader. macam watak sesorang dalam hidup aku....... hihih..poyo.. tapi dia susah nak senyum n selalu siyes je.. then bila dia senyum tengok la pic kat atas ni betapa cutenye....and aku suka coz dia jugak sentiasa nampak kemas and sangat simple. dia belikan sepit rambut utk Go Mie Nam, and buat bear bermuka pig+rabbit (sgt creative).. arghhh.. tak nak citer lagi!!
 Ranking : 100 stars!!!!

i lovin' it~

You're Beautiful OST

1 comment:

sarahhernyzar said...

sgt best citer ni. dh jadi collection citer drama korean. ngee~! sgt jatuh cinta dgn mereka2 yg kacak. HAHA.