Friday, August 06, 2010

Wedding Card Invitation - peta belum hantaq ok!

Salam... refer to my ticket wedding conting day ada lagi 3 bulan 2 minggu. masih sempat ke berlengah? since aku p tempah kad aritu, n janji dgn kedai kad utk p anto peta, masih tergantung janji yg tak bertali itu. aku nak lukis aritu takut comot. so dgn perasaan rajin aku bagitau dia yg aku akan balik creat cantik2 guna photoshop. peta tu dah pon siap. cuma aku liat nak ke situ anto menda alah ni.

Aku rasa masih awal. tapi ada yg suro aku cepat2 buat sebab dah tak lama status ticket tu akan jadi 2 bulan.. wah... week by week goes faster... tapi aku masih cakap rileks, awal lagi utk sedapkan hati sendiri. at the end? belambak kot rasanya bnda yang tak siap. pastu ketaq lutut. lagipun aku bukannya nak buat kenduri grand pon. simple n sempoi. cukup. tambahan pula keduri tu di sponser penuh oleh family. mak aku cuma cakap, aku perlu tumpu pada barang2 hantaran n kad saja. yang lain2 jangan sibuk. so wat can i do? takut juga kalau2 semua yang di buat oleh orang tua kita tak menepati cita rasa. tapi utk jadi seorang yg tidak mengecilkan hati keluarga, aku turutkan saja...hehehe...



aritu aku blog walking di blog Mrs. Engineer and aku jumpa kad jemputan yg simple A4 bahagi 3..... aku nak buat camni gak.. so that taknak kertas yg lipat2 4 atau lipat dua......... boleh sapa2 tolong bagitau margin so that aku boleh setting terus dalam photoshop...... Mrs. Engineer jgn mara tau..ehehe.. nama kita sama...huhuh..

4 comments:

Anonymous said...

naper tak email jer kt orang kedai kad tu..lagi senang xpyh g saner jimat masa n tenaga duit juger hehehe...;p

|Liyan| said...

tu yg geram. nak cari kedai yg cikai sampaikan takde email. lagipun kedai tu dekat je dgn umah. bila kemalasan melanda.. camni la jadinya..huhuh..

Ilyani said...

he3...ade my kad lh... :) x mrh lh...sharing is caring rite...

|Liyan| said...

mrs. engine : betul tu... nak cari margine dia..huhuhu..frust..