Friday, August 06, 2010

Setem cantik custom made

haritu masa blogwalking b2b (dah lama dah) aku jumpa setem cantik yang ada muka bride n grome to be. cantik. lagi2 kalau bride to be yang buat pre-wedding photo shoot. lagi la lawa kan.. cam aku pulak, aku tak buat pon pre-wedding photoshot. semua under bajet. lagi satu, perlu menyimpan utk acara selepas perkahwinan. tupun tak tau duit tu kukuh di simpan atau sket2 hanyut keluar oleh keborosan diri.huhuh. duit belanja kawen aku, aku yg punya.. tapi aku ingat kalau ada lebih tu utk kehidupan selepas berkahwin nanti.

Bila aku husha kat Pos Malaysia aku godek2 memang jumpa la setem cantik tu. tapi bila tengok pakej2 yang di tawarkan, semua RM500 so aku blah terus la.. ehehe.. setem tu pun utk di buang. kalau letak gambar kita silap2 jatuh di lantai di pijak2 gambar kita tu kan.huhuhuh.. bukan kedekut. tapi utk sesuatu yg tak penting lebih baik abaikan saja. aku ingat nak buat 20 keping utk suka2 je.. tapi tak jadi lah...

Ok, bagi sesiapa yg berminat ni Sample and Sample dia. and kalau berminat nak tempah terus je ke Sini! untuk isi borang.... selamat menghabiskan duit... hihih..

2 comments:

Ilyani said...

ari tu ade gk wt...tp member sponsor...RM60 je utk 20kping 30sen... :)

|Liyan| said...

uih.. nak buat la... tapi apsal kat situ tulis rm50.. ni kena godek lagi ni...huhuh..