Thursday, August 12, 2010

my wedding progress~ help~

Oh My Got~

Only 3 monthe 1 week and 1 day = 100 days to go.... huhuh.. lambat lagi ke?

Ok, setakat ni rasanya aku perlu fikirkan borang2 yang perlu diselesaikan semasa balik kampung nanti. maybe raya nanti baru dapat bercuti panjang. tapi aku kompius........

1. borang di pejabat agama tu sebelah pompuan atau sebelah laki yang perlu amek?atau dua2 perlu amek dari pejabat agama daerah masing2 ek? yg blog 2b aku baca semua jais.. aku kedah cam susah lak nak faham konsep tersebut..huhuh.. help~

2. ujian hiv test perlu appointmen ke? atau terjah je ke hospital? help~

________________________________

Semalam dah p tengok artwork wedding card.. omak aii.. byk error lak.. camne la diorang baca tulisan aku... tapi takpa. aku dah conteng baik punya kat atas kertas tu.. hopefully masa dah cetak nanti jgn ada silap lagi la kan.. lau silap gimana ye? perlu ka aku masam mencuka?hehehe.. ups... jgn jangan jangannnnn...... harap2 semuanya cantik berlaka..

1 comment:

Aty Fared said...

borang kat pejabat agama tu.. print on9 pon boleh...selain johor(kene beLi)... :)..borang nyer asing2.. dua2 pihak pon kene isi borang yang berlainan..
pihak lelaki kene isi semua..dan dapatkan pengesahan... baru bagi kepade pihak perempuan tuk uruskan...
ujian HIV tu tak pasti.. sebab pernah dengar kat area kL kene buat appoinment..macam kat shah alam.. i kol nak wat appoinment.. i kene marah..!! huhu.. die soh datang terjah jer.. so.. u better coll dulu tanyer hospital yang u nak pergi tu ek.. :)