Friday, August 06, 2010

Kecil hati si bakal pengantin..

Terasa seronok nak menaip bila aku sorang je tinggal di opis. cam perasan je panggil diri as bakal pengantin. boleh ke panggil camtu? tak kisah la kan. jodoh pertemuan di tangan tuhan. jgn manusia menjadi pengadil utk menuding ke sana sini. cait~

_________________________________________________________
Sejak hari makin dekat utk berpakaian pengantin and tido berteman (gatal kejap~), aku rasa ati makin sensitif pulak. makin di control makin nak menjadi. so mula la jadi seorang pemendam dan pendendam. kadang-kadang aku kesiankan tunang aku. dia yang terpaksa nak hadapi angin kus-kus aku ni. terpikir jugak, aku sorang ke ada masalah camni? ati cepat sakit n rasa nak merajuk sakan. dalam masa yg sama nak di pujuk sakan gak. lau pujuk sket2 mula la nak cakap orang tak sayang kita. ada ke patut?

1 comment:

NUR AFIQAH BINTI ABU BAKAR said...

wah..seronoknya tidur berteman..hihikhi..( nak gatal jugak)