Thursday, August 05, 2010

"Itu Perangainya"

Salam...

Aku rasa aku dah cacatkan blog ni dengan rasa sakit ati aku sendiri pada seseorang yang tak bertanggungjawab langsung. then, bila terkeluar semua yang aku nak luahkan kepada kawan dan tunang aku, dan dengan nasihat yang diberikan aku rasa "ye, betul apa yg di nasihatkan".. lagipun bukan sal aku sorang yang di perkatakannya. ramai lagi yang dia merepek sal orang kat blognya. maybe para reader apabila membaca akan berkata orang selalu buat masalah dgnnya. padahal? but no wonder......... dia je yang betul. orang semua tak betul. fewl~ apa jenis daaaa...



Now, i don t wanna take any risk to be with her. and i choose to ignore what she's goint to say about me n us. only start an issue to make everyone said she's the NICE person????....bla bla bla........

nota kaki : thanks tunang n kawan-kawan..sekarang bukan masa nak pikir pasal sesorang yang dot dot dot...........

1 comment:

sarahhernyzar said...

kan. huhu. bersabar saja la. haih la. penat dh rasa melayan org seperti itu. sgt sedey. kita hanya dpt luahkan tp tidak dpt menaip. kalau menaip di kata macam2 pula.