Tuesday, March 30, 2010

Weekend haritu..

Salam..

-EXAM-

Agak lama tak mengarang ‘cerpen’ di sini ya.. semalam aku tak masuk opis, reason rasmi okeh. Aku exam semalam… ini second time aku amek becoz of repeat okeh.. aku ingat aku sorang je.. ada lagi dua tiga orang rakan seperjuangan yg turut menjadi repeater.. ehehehe…

InsyaAllah paper B aku lulus.. tapi paper C aku tak confident betul sebab masa tu aku dah letih nak selak buku.. wakakakak…

*****************************

-S*Ni Express-

Pakcik aku kena tinggal dengan bus sebab terlambat 5 minit. So, bus tu very the sharp on time la kan.. tapi kadang-kadang menyusahkan pulak.. tunggu la kejap 10 minit kan.. takpa, maybe ada hikmah.

******************************

-Kesimpulan untuk minggu ini-

Aku penat, sebab aku p PWTC. Kalau aku tak p mesti aku tak seletih ni…… aku ke pesta buku. Kalau cam tu punya cara, datangkan kesusahan pada diri sendiri pulak.. baik aku duduk rumah je kan.. kesian pakcik terpaksa menghadapi kepenatan aku. Im sorry. Aku belum berjaya praktik camna nak control emosi sendiri and control emosi pakcik supaya tak emosional dgn sikap aku..

*******************************

-Finally-

Aku sayang dia. Yes, walaupun dia bukan yg pertama untuk aku. Tapi dia yg everlasting.


*******************************


-Nota Kaki-


Takmau p PWTC dah! starting dari nak naik komuter sampai la aku nak solat semuanya kena berbaris panjang..... tak praktikal langsung tempat tu.. ups, ada kaitan ke??hihihi

No comments: