Wednesday, March 24, 2010

"Sayang orang yg sayangkan kita..."

Salam…

Opis takdak air arini ye.. sedangkan panggilan toilet sedang berkumandang.. tapi apa boleh buat.. hahahah…



Statement pertama : Sayang orang yang sayangkan kita”


Pernah terpengaruh dgn statement di atas? Hari ni aku nak bagitau hampa kat luaq sana, jgn percaya statement di atas ye. Mana korang tau dia syg korang?? Tipu je kan.. di boleh tipu cakap syg… betul? So jgn percaya dgn statement di atas.

Cuma korang perlu percaya bila ko dan dia sangat bahagia dan tenang bila bersama.. tak bergaduh, tak sentap, bila gaduh korang automatic boleh handle… itu baru dikatakan serasi ye….. jgn create serasi tu secara membuta tuli. tapi kalau semua kata-kata makan dalam.. sendiri pikir la..heheheh..


pandanglah dia dgn mata hati. Dan dari hati akan mengeluarkan perasaan cinta. Dan jgn cinta yg di buat-buat.. itu bahaya utk masa akan datang.. aku bercakap berdasarkan pengalaman. Dan sekarang, haluan yg aku pilih Alhamdulillah cukup membahagiakan aku… dan kita tetap kena percaya pada takdir, jodoh itu ketentuan Tuhan. Cuma kita perlu berusaha…



Statement kedua : “Saya tak pandai pujuk la…”

Ni pun statement tipu.. kalau dah sayang, automatic jadi pemujuk tahap gaban suria perkasa hitam. Takkan dia buat bagi majuk, pastu dia biaq ja kita tiyak sorang-sorang.. tu memang jantan tak patut….


Sharing....


No comments: