Tuesday, March 02, 2010

Idop akan lebih senang kalau kita cantik/ensem

Aku slalu terfikir kan best klo aku ni lawo, sure idop aku
lebih ceria, lebih senang, lebih bahagia... .

Realiti kehidupan bagi aku:
1. Org cantik, senang je dapat perhatian
2. Org cantik, klo blajo x pandai pon xpe
3. Org cantik, semua org ske
4. Org cantik, akan lebih disayangi

Semua tu berkat mentaliti yang dah ditanamkan kat pale otak aku sejak dari kecik lagi oleh mak aku.

Mak aku slalu suh blajo pandai2 sbb aku x cantik, yelah klo xde org nak kat aku nnt aku leh survive ngan uit gaji sendiri.

Kan best klo cantik... .

Pakai ape pon tetap cantik gak, aku lak pakai ape pon tetap tak cantik... .

X payah dapat pointer tinggi2 pon pensyarah tetap pandang, nak mintak tempat praktikal pon senang, aku dapat pointer highest barulah diorg nak pandang... .

Sure kena ngorat even dah ade balak, klo kawan ngan org cantik2 ni slalunye aku laa yang kena jadi posmen... aku yang single ni tetap laa single... .

Kan best klo cantik... .




Nota kaki : kenyataan ni bukan kenyataan aku :p

1 comment:

Hazzy Ishak said...

tak best sbb asyik diganggu...
tapi sekali sekala takpa...hehe