Friday, March 05, 2010

Kadang-kadang aku tak faham...

Salam...

Entry kali ni lebih kepada luahan perasaan.. bukan terhadap kekasih.. tapi kepada orang sekeliling a.k.a orang terdekat aku... betul kata tok aku, jgn terlalu rapat, nanti jadi kot lain.. lani memang dah jadi kot lain dah pon.. maybe bila orang tengok keadaan aku sekarang yg bleh dikatakan happy dgn kestabilan yg ada dari segi kewangan, perhubungan bersama sidia dan betuk badan yg maintain.. ups? ada kena mengena ke bab tu?ekekekek.....

Aku bukan nak berkata aku perfect, tapi bila aku dibiasakan dgn sikat “kalau orang tak ‘kacau’ aku, aku tak ‘kacau’ orang” memang susah betul lah… so kenapa aku mula nak lezer orang? Sebab orang aku start lazer aku dulu okeh.

“Kalau hang taknak sentap dgn komen aku, jgn kasi aku sentap dgn komen hang”

Faham tak?

Senang kan konsep di atas tu….

Tapi bila sudah dinasihati oleh beberapa kawan baik, betul jugak apa yg dinasihati tu.. aku seorang yg educated jgn terikut dgn kebodohan dia yg bermulut jamban reput tu…

Nak karang detail pasal pompuan gila tu karang nanti dia baca lak blog aku kan… dah kantoi.. biar la aku bergerak secara bawah tanah saja bersama teman-teman rapat..ekekekeke..

Tapi kan, minah ni fire stone. Penah fire stone aku dgn sorang kawan baik dan dengan BF aku pon penah.. nasib baik serangan aku pada BF disejukkan kembali oleh bantuan tuhan.. kalau tak, tak pasal beperang pulak..

Agak keterlaluan ke kalau aku cakap dia jeles? Tak kot….. sebab dia memang bersifat iri hati dari segi apa yg dia carita berkenaan perhubungan dia bersama orang di sekeliling dia.. Penah jugak dia nak tekel BF/Kekasih gelap kawan baik aku tu, sebab kekasih gelap tu tak melayannya, dia burukkan mereka plak….

Pesanan membina kepada dia : buang la sifat ati busuk hang dan sifat mulut puaka hang yg ala-ala perempuan sihir tu.. jgn nanti semua orang meluat dengan hang…..

Jadikan saiz otak ko sama besaq dgn saiz badan ko… baru look matured enough kan……

:- aku pun tak perfect, tapi kadang-kadang rasional la sket… (ntah dia tau entah tidak maksud rasional ni)

Demikianlah luahan hati aku kepada si perempuan itu.... nak aku post pic dia tak? tak yah la.. kesian lak dia..


2 comments:

Hazzy Ishak said...

nak nak
aku nak terjah jugak
teheheee

wey minggu ni blik ampang ka?

|Liyan| said...

kita terjah! aku tak balik ampang.. kamal mai lagi minggu ni..hohohihihhuhuhu..