Tuesday, April 27, 2010

Uh lala - When In Rome




Salam,

Last weekend aku dah berhasrat sejak hari pertama gaji yg aku akan bershopping secara orang gila. dan akhirnya hasrat aku itu tercapai. dan bila mula urusan pembayaran hutang pada ceti halal, aku mula menyesal.. hahaha.. sesal dulu pendapatan... tapi takpa, dah berkurun aku tak bershopping pon.......

********

Hari Ahad, aku ke Times Squares dengan siapa lagi tak lain tak bukan dengan pakcik aku la...ngeeee.... antara niat utama nak nengok wayang. aiming movie Kick Ass tapi akhirnya tak kesampaian... dan akhirnya we decide utk layan When In Rome...
ceritanya best la.. sebab heronya ensem than date nite.. tapi aku dengar date nite lagi syok. nanti-nanti la layan citer tu
..huhu..

~Kisah cinta hero yg bernama Nick and bath. Heronya hensem okeh... so mesti korang lagi berminat nak tengok... kisah bermula semasa ada beth nak berkahwin dgn jejaka itali dan beth terpaksa tinggalkan kerjanya utk menghadiri perkahwinan sister dia di Rome... Beth adalah sorang yang workerholic(betui ke eja?).. tapi disebabkan adiknya, dia sanggup tinggalkan keja walaupun dia terpaksa mencari line internet di merata tempat supaya dia dapat berhubung dgn pejabatnya.

Beth pada ketika itu menjadi pengapit kepada adiknya. dan nick menjadi pengapit kepada adik iparnya... so dalam ketika itu, nick banyak membantu beth dlm urusan yg berkaitan bahasa itali... tiba-tiba lampu terpadam n beth terkejut terpeluk la si nick tu.. ececece... nak tau apa jadi masa gelap? kena p layan sendiri la.... ekekekeke... sejak dari itu, beth mula menyimpan hati pada Nick.... tapi Beth frust sebab nampak nick kissing dgn sesorang di hadapan gereja. dan masa tu beth nak ajak nick drink.. so, sebab frust, dia drink sorang sambil bercakap dgn patung pancutan air cinta di hadapan gereja. sambil menyanyi dan merepek, dia mengutip syiling di dalam kolam pancutan air itu. maka, owner syiling tu pun mendapat isyarat cinta...(time ni ntah ape2)ekekekeke........

Seterusnya... sila lah layan.. confirm tak menyesal.....

2 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

saya xnak!
hahaha!

Hazzy Ishak said...

kena p tngk ni

wey sila lepas geram sekarang...
ha ha ha