Friday, April 02, 2010

Status Arwah Din Beramboi di Twitter.....

Salam..


Aku yakin semua orang dah tau yang Din Beramboi telah kembali kepada-Nya. Punca awalnya dikatakan disebabkan air kencing tikus. Aku sebenarnya tak penah tahu pun yg air kencing tikus ni sebenarnya merbahaya. Baru sekarang aku tau. Dan punca sebenarnya ialah Denggi Berdarah. Yang menyebabkan sesetengah anggota badannya tidak boleh berfungsi.


Demam denggi tak pernah berenti dari telinga aku. Amat ngeri sekali. Kerna terlalu agresif dia menyerang. Bagi yg demam tu, cepat-cepat la p klinik kerajaan. Jgn p klinik swasta. Depa Cuma sronok bagi ubat dan dapat duit saja. Susah nak cari klinik yg betul-betul cek.


Datuk Kamal pon dah demam since sebulan. Demam lama, sembuh kejap pastu demam balik. Dah berapa kali p klinik pon aku tak tau. Doc cuma bagi ubat demam dan antibiotic. Kalau batuk bagi ubat batuk. Hari ni aku suruh dia p sepital. Tak tau la dia p ke tak. Dia tau ke aku risau? Tak tau pun..huhuhu…


Ni aku aku attachkan sekali tanda-tanda arwah Din rasa yg dia bakal dijemput oleh Malaikat Jibrail….. Inilah status arwah sebelum dia dijemput........ semoga ia memberi keinsafan kepada kita juga.....




kredit from : Oh! Artis

1 comment:

Hazzy Ishak said...

sentap!
ajal tak mengenal siapa